Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Alles wordt met zorg en veel research op dit forum aangeschaft. Dus spijt heb ik niet. Het is ook weinig voorgekomen dat een product tegenviel waarvan ik achteraf dacht ‘die had ik niet moeten kopen’.

Enige vorm van spijt is dat ik wel eens denk ‘het kon ook wel een onsje minder’.

Ben het hier volledig mee eens, als ik over mezelf praat.

Heb wel spijt gehad van de white red rebel. Iedereen dolenthousiast over de eerste batch. De tweede batch was zeer matig, zelfs slecht te noemen.

Spijt eigenlijk nooit, enkel afgelopen jaar met de color hypnose.

Vond de uitwerking echt matig en een veel te lage tempo. Was wel echt een domper in mijn ogen.

Nooit spijt van een gekocht product. Soms misschien teleurgesteld omdat een product tegen valt, maar dat gebeurt ook zelden. Vind al het vuurwerk mooi dus als ik teleurgesteld ben is het omdat ik te hoge verwachten had. Spijt dat ik iets niet heb gekocht gebeurt wel :D

Spijt is er alleen wanneer een eerste batch van een bepaald product erg goed is en ik deze niet besteld had. Bijv. de eerste batch CC, hier had ik bij nader inzien 2 karton extra van moeten kopen.

Spijt is een groot woord, maar heb er wel frustratie van als ik een doos afsteek die het afgelopen jaar unaniem de hemel in is geprezen als onbetwiste topper en dat mijn versie ineens een maandagochtendexemplaar of zwakkere nieuwe batch is...

Nee die had ik gelukkig nog wel voordat er een slechte batch in omloop was haha. Wel een obsessed gehad zonder de rij tails en die halverwege stopte, een magnum pi die vonkoverslag had en halve ipv hele finalesalvo's had, en nu heb ik nog batch 24 van de break out en de roaring lion (=lion van CR) waar ik nu wisselende dingen over lees...

Bij het afsteken zelf heb ik nooit echt gehad dat iets zo slecht bleek te zijn dat ik spijtig ben over elke euro die erin is gestopt, maar de 1-3 maanden daarvóór, zoals nu, heb ik soms wel de gedachte ''had ik in januari-maart maar wat minder gekocht, want ik zie nu heel wat nieuwe dingen die ik liever wil hebben''

Bij het afsteken zelf heb ik nooit echt gehad dat iets zo slecht bleek te zijn dat ik spijtig ben over elke euro die erin is gestopt, maar de 1-3 maanden daarvóór, zoals nu, heb ik soms wel de gedachte ''had ik in januari-maart maar wat minder gekocht, want ik zie nu heel wat nieuwe dingen die ik liever wil hebben''
Aan de andere kant weet je niet hoe die producten presteren in je straat.

Back
Bovenaan