Als je van te voren filmpjes op o.a. dit forum hebt gezien bij de diverse winkels die o.a freakacties doen/deden,dan straatfilmpjes bekijkt,en dan pas beslist of je iets mooi vind en wil hebben,dan kan ik me niet voorstellen dat je naderhand je bestelling wil annuleren.
Dat er iets kan wijzigen door b.v. afkeur of te laat voor uitlevering dat is tot daar aan toe,daarin zullen de meeste winkels je ook wel tegemoet willen komen als je iets anders wilt als de voorgestelde vervanger b.v.
Verder zou ik winkels lekker met rust laten,die hebben het al druk zat deze tijd,neem je eventuele "fout"voor lief en doe t volgend jaar anders
Dus spijt van een aankoop heb ik persoonlijk nog nooit gehad,omdat ik 99% van m'n bestelling 1st uitvoerig heb uitgezocht via bovenstaande methode.
1% overig is geen spijt,maar kans op ,niet wat ik had verwacht omdat het nieuw is en er nog geen echte filmpjes van waren.
(krekel filmpjes neem ik altijd met een fabriek zout,ipv een korrel,daar is aan gerommeld,dus niet meer als een indicatie vind ik persoonlijk

)