Heb je een vraag aan Zena-Baarle? Stel hem hier!

Zena is een winkel die uitsluitend vuurwerk verkoopt. Ze zijn geopend van januari tot en met december. Denk je dan écht dat ze in februari wel open zijn maar geen vuurwerk gaan verkopen?

Ik wil niet 1ullig doen, maar ik raad je sterk aan om je eerst in Belgisch vuurwerk te verdiepen voordat je overweegt er heen te gaan! Want met die beginnersvragen die je nu stelt, is niemand gebaat.

Ik wist niet dat die site bij deze winkel hoorde ;)
Bedankt :)

Maar dit kan ik niet op de site vinden: (kan er overheen gelezen hebben)

Kun je het hele jaar door vuurwerk kopen?

Zena de bunker klokkenstraat 6a is heel het jaar open op zondag, behalve wanneer het op eerste kerstdag (2011) valt, of 1 t/m 5 januari...
Vanaf augustus elke dag.

En tot augustus kun je op een doordeweekse dag in Olen terecht.De rest van het jaar ook natuurlijk.
Ligt eraan wat dichterbij is voor je.

ik hoorde dat er nog steeds rest parijen zijn van de circo blitz en de vrazja petarda. zijn dees er nog of moet je er speciaal aan vragen in de winkel?

Hallo!

Ik had een vraag.
Zijn jullie van plan om in Nederland verder uit te breiden?
Want veel van jullie artikelen zijn aantrekkelijk te noemen, maar als ik hier aan wil komen moet ik echt ver door Nederland reizen voordat ik een winkel vind met jullie collectie.

Groetjes.

Hallo!

Ik had een vraag.
Zijn jullie van plan om in Nederland verder uit te breiden?
Want veel van jullie artikelen zijn aantrekkelijk te noemen, maar als ik hier aan wil komen moet ik echt ver door Nederland reizen voordat ik een winkel vind met jullie collectie.

Groetjes.

Original Fireworks heeft het Nederlandse gedeelte verkocht aan Vuurwerktotaal.

Vragen over Zena Nederland kun je dus beter aan Vuurwerktotaal stellen en niet aan Zena Belgie! :)

Oké hartstikke bedankt Vuurwerklang-Steenbergen voor je reactie.
Hier wist ik niet van af.
Mijn excuses hier voor!

Zo`n beetje altijd, soms op vrijdag niet.
Je kunt me het beste even bellen of smsen om het te vragen voor je deze kant op komt.
0032-479-264-903

Grtz Toon.

Back
Bovenaan