Heb je een vraag aan Zena-Baarle? Stel hem hier!

Draaien jullie niet veel verlies? Aangezien ik voor een aankoop van €15,- al een cadeautje van €6,- kreeg (ongeveer). Of maak dat niet zo heel veel uit? En trouwens leuke look in de winkel!

Vraagje.
Wanneer zijn de DJF hunders weer binnen.

---

Of kloppen de verhalen toch, dat deze knaller uit het arsortiment is.:cry:
I.v.m. slechte verkoop.

Vraagje.
Wanneer zijn de DJF hunders weer binnen.

---

Of kloppen de verhalen toch, dat deze knaller uit het arsortiment is.:cry:
I.v.m. slechte verkoop.

Klopt niks van, deze verkopen we erg goed en vandaar dat hij misschien even uitverkocht was in baarle, normaal wordt mijn bunker elke dag opnieuw gevuld.
Dus mocht je de pech hebben dat deze net voor je neus weg is gekocht, dan is hij er de volgende dag gewoon weer.
Je kunt ook vragen of ik ze voor je in bestelling zet via [email protected]

Grtz Toon.

Hey toon is het nou eigenlijk zo dat je ook een bestelling door kan mailen ofzo en dat het klaar gezet word, en je te horen krijgt wat er wel en niet is.?

Hey toon is het nou eigenlijk zo dat je ook een bestelling door kan mailen ofzo en dat het klaar gezet word, en je te horen krijgt wat er wel en niet is.?

Je krijgt een prijs te horen en het kan klaar worden gezet.

PS: @Toon, had je die voor mij al berekend? :p

Klopt niks van, deze verkopen we erg goed en vandaar dat hij misschien even uitverkocht was in baarle, normaal wordt mijn bunker elke dag opnieuw gevuld.
Dus mocht je de pech hebben dat deze net voor je neus weg is gekocht, dan is hij er de volgende dag gewoon weer.
Je kunt ook vragen of ik ze voor je in bestelling zet via [email protected]

Grtz Toon.

Dank!
Ik ben erg blij, dat deze schatjes er niet uit gaan.

Dit is zeker mogelijk. We proberen het iedereen naar wens te maken.
Ik moet wel een precieze datum weten wanneer je het komt halen, en als het niet wordt opgehaald op die afgesproken datum wordt het of terug naar Olen gestuurd of in de verkoop gezet.
Dit kan tot eind november. want in december is het daar veel te druk voor.
Stuur een mail naar [email protected] en je krijgt een lijst toegestuurd die je zelf in kunt vullen en terugsturen.

Grtz Toon.

wat is nou de prijs van de centipide van Choet?
ik kan hem niet op mijn prijslijst zien die van oktober vorig jaar is...

Tussen nu en oktober komen de containers binnen.
En daar zit oa. in: Pluto, Uranus, Mascleta, Mandarin2000, Warrior collection, Thumping thunder, rose lont + nog wat nieuwe artikelen.

Is er al meer bekend over een preciezere datum? Heb namelijk alleen lont nodig en dan moet het wel aanwezig zijn :D

Is de vlindermat van Original zelf (die per 2 in een doosje zit) ook 2 euro per mat, dus 4 euro per doosje?

:bye:

Is de vlindermat van Original zelf (die per 2 in een doosje zit) ook 2 euro per mat, dus 4 euro per doosje?

:bye:

Even voor de duidelijkheid..
Deze mat, AB26, is 5 euro voor een doosje waar er 2 in zitten.
Dan heb je 2 meter visco. en 28 vlinders, welke we getest hebben, en veilig zijn om los aan te steken, deze knallers gaan zeker zo hard als een nitraat.
Een koopje dus.
ZEKER NIET VERWARREN MET DE Ab24 CENTIPIDE, deze kun je niet losmaken en los aansteken.

Doe me lol; ga eens een béétje zoeken!

http://vuurwerkbelgie.com/

Op de homepage gewoon!
teksthome3.jpg

Ik wist niet dat die site bij deze winkel hoorde ;)
Bedankt :)

Maar dit kan ik niet op de site vinden: (kan er overheen gelezen hebben)

Kun je het hele jaar door vuurwerk kopen?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan