Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje.
Wanneer zijn de DJF hunders weer binnen.
---
Of kloppen de verhalen toch, dat deze knaller uit het arsortiment is.
I.v.m. slechte verkoop.
Draaien jullie niet veel verlies? Aangezien ik voor een aankoop van €15,- al een cadeautje van €6,- kreeg (ongeveer). Of maak dat niet zo heel veel uit? En trouwens leuke look in de winkel!
Hey toon is het nou eigenlijk zo dat je ook een bestelling door kan mailen ofzo en dat het klaar gezet word, en je te horen krijgt wat er wel en niet is.?
Klopt niks van, deze verkopen we erg goed en vandaar dat hij misschien even uitverkocht was in baarle, normaal wordt mijn bunker elke dag opnieuw gevuld.
Dus mocht je de pech hebben dat deze net voor je neus weg is gekocht, dan is hij er de volgende dag gewoon weer.
Je kunt ook vragen of ik ze voor je in bestelling zet via [email protected]
Grtz Toon.
Hey toon is het nou eigenlijk zo dat je ook een bestelling door kan mailen ofzo en dat het klaar gezet word, en je te horen krijgt wat er wel en niet is.?
Dank!
Ik ben erg blij, dat deze schatjes er niet uit gaan.
wat is nou de prijs van de centipide van Choet?
ik kan hem niet op mijn prijslijst zien die van oktober vorig jaar is...
Tussen nu en oktober komen de containers binnen.
En daar zit oa. in: Pluto, Uranus, Mascleta, Mandarin2000, Warrior collection, Thumping thunder, rose lont + nog wat nieuwe artikelen.
Is de vlindermat van Original zelf (die per 2 in een doosje zit) ook 2 euro per mat, dus 4 euro per doosje?
![]()
Wanneer zijn jullie open?