Heb ik dat ook besteld?!

We kennen het allemaal wel, dat je je eigen bestellingen na een tijdje bekijkt en je ziet er artikelen tussen staan waarvan je niet meer wist dat je niet besteld had. Of tijdens het. afhalen, stom verbaasd staan dat je er spul tussen hebt staan waarvan je het niet meer wist.

Heb jij dit ook wel eens? Deel het hier.
een van de eerste jaren, heel vroeg diverse hele dikke bestellingen gedaan in breda. en voor mijn gevoel bleven de karren maar komen en ik maar denken is dat allemaal voor mij en erger nog gaat dit wel passen??? de gezichten ook van mensen / niet freaks die even klein spul komen halen is dan ook goud waard

Ik ken het verhaal begin aardig wat besteld en nu denken oja dat heb ik ook besteld en ik zit in een app van vuurwerkwinkel die af en toe lootjes doet op producten af en toe mee gedaan dan zie ik de lijst oja die had ik gewonnen

Vorig jaar bij de stunthal in Elst werden de bestellingen één voor één binnengebracht. Ik was al 2x naar de auto gelopen en bedankte de vriendelijke lui daar met 2 dozen in de armen en wilde weglopen.
Toen riep iemand 'hé, was dit ook niet van jou?'
Ik keek en warempel, er stonden nog 2x de firefestival en 2x las fallas op de balie 🫢

Back
Bovenaan