Heavy Legend - The Legend Pack 3x 20's

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Heavy Legend - The Legend Pack 3x 20's
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 20 schoten per cake
Effectomschrijving: Herbeleef de gloriedagen van vuurwerk met de Heavy Legend De Legend Pack. Deze set bevat 3 cakes van 500 gram met elk 20 schoten met het kaliber van 30MM. Geniet van speciale effecten van de toppers.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: .../...
Kooi/geen kooi: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €...
The Legend Pack 3x 20's.png
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Heb ze gehad afgelopen jaar. Waren in mijn herinnering mooier maar ik klaag niet, burst was goed boeket grootte ook. Effect spiderking niet wat het origineel was dat vond ik jammer

Zien er beter uit dan ik had verwacht, burst en spreiding ook prima te noemen. Hoop dat ze ergens in de freak worden aabgeboden.

Vond deze zeer goed! Staan hoog op het lijstje voor eind dit jaar. Helaas niet op film. Presteerde wel goed eigenlijk ondanks de wind.

Iemand deze zelf in de straat gehad die wat kan vertellen over de prestaties van dit setje?

Kwam zojuist onderstaande straatfilmpjes tegen.

Hele set tegelijk:
Killer instinct was bij mij totaal anders. Geen blinkers. Stelde niet veel voor. Niet wat het vroeger was.

Was een enorme teleurstelling.

Ik heb ze gehad en overlappend geschoten, zal het filmpje binnenkort uploaden. Waren net zo goed als eerst, harde burst en mooie grote boeketten. Perfect voor in de vooravond en ook na 00.00 , zeker als je ze zo schiet als ik. Alleen zat er helaas geen reserve lont aan dus dat overlappend schieten moet wat creatiever gedaan worden

Zien er zeker goed uit maar helaas niet de "oude" effecten. Blijven wel echt prima cakes die mee kunnen om 00.00 uur.

Back
Bovenaan