Heavy Legend Super Cluster

Ik vond hem wel gelijkwaardig, misschien zelfs een tikkeltje beter.
Alleen jammer dat hij minder schoten heeft. Is toch wel erg kort zo.

Hij is inderdaad zo weg, dat is wel jammer. Maar zo op film lijkt hij minimaal hetzelfde te presteren als de Killer Instinct. Gewoon een geweldige cake dus.

Sorry hoor, maar weet iemand waar je deze ergens in Noord-Brabant (liefst rond Breda) kan halen?
Dit lijkt me echt een beest alleen ik krijg hem gewoon niet gevonden.

In mijn beleving was de Killer instinct beter, erg zonde dat zo een topper onder het mes moet. Al presteert de super cluster verder prima!

66% meer kruit per shot? Wat was het dan eerder per shot? Deze is nieuw en de Killer Instinct had toch al 25gr per shot?

66% meer ten opzichte van de oude 15gr regeling, zoals je zegt had de KI inderdaad al 25gr per schot.

Op jou film lijkt dat rood overheerst terwijl bij de killer instinct het een paar dikke rode dahlia sterren waren dat vind ik ook mooier.

Inderdaad heel veel rood. Vorige week ook gezien en gefilmd die had veel minder rood en dat vond ik juist zo mooi.

Deze is dus ook afgekeurd. Wel zuur voor Rubro, haal je een topper als Killer Instinct uit het assortiment, geen idee waarom, en vervolgens wordt de vervanger/opvolger afgekeurd...

Back
Bovenaan