Heavy Legend Apex 1 & Apex 2

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: Art432
Artikelnaam: Heavy Legend Apex 1 & Apex 2
Bruto gewicht: Info volgt
Netto kruitgewicht:
2x 155,8 gram
Aantal schoten: 19 schoten per cake
Effectomschrijving: Hit the Apex met deze twee geweldige 19 shots top cakes. 1+1 gratis
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud:
Info volgt
Kooi: Info volgt
Tijdsduur: 30 seconden
Stijghoogte: 20 meter
Adviesprijs: €39,99
Voorverkoopprijs: €22,50
432-APEX.png

Laatst bewerkt:
Heel benieuwd hoe deze het gaan doen, komen op film goed over en de prijs is ook echt goed, heb deze 2x besteld!

De Apex 1 afgestoken voorafgaande aan een Magnum Blaze, maar die Apex was overduidelijk een stuk beter! Lekker, goed geprijsd klein stookvoer. Effect van de Apex was wel compleet anders dan in de beelden hierboven. Vooral de grote crackling mist in de beelden.

Laatst bewerkt:
De Apex 1 afgestoken voorafgaande aan een Magnum Blaze, maar die Apex was overduidelijk een stuk beter! Lekker, goed geprijsd klein stookvoer. Effect van de Apex was wel compleet anders dan in de beelden hierboven. Vooral de grote crackling mist in de beelden.
Ben benieuwd, heb ook zo'n setje en jouw bericht zegt me dat ik in ieder geval geen miskoop heb gedaan.

Dit was exht een leuk setje. De Alex 1 was prima voor de vooravond. De Apex 2 bleek bij mij een knalcske te zijn. Zeer verbaasd waren we en het maakte het nog mooier dat dat ding echt loeihard ging. Stukken harder dan de Las Fallas. We hebben zelfs staan twijfelen of dit nog wel legaal kon zijn, zo hard. Mooie verrassing dus.

Snapte dat het filmpje van Rubro niet representatief zou zijn, maar dit zijn gewoon 2 totaal andere potjes😂 Nog steeds geinige potjes

Back
Bovenaan