Heavy Legend 15 Assorted Cakes

Ik denk dat je voor dit bedrag beter 2x de HL16 kunt kopen! Vind deze behoorlijk saai zo knal-sier-knal-.. :shy:

ik vind de combi sier knal sier knal wel wat hebben.

Die combi is zeker leuk, maar de schietvolgorde vind ik bij deze persoonlijk wat minder. Bij de HL16 is het niet steeds omstebeurt knal sier knal sier maar verassen de knallen je soms. Hier vind ik het een beetje eentonig. :p

Heavy legend 16 is ook beetje eentonig hoor.
3xsier 1xsalute
3xsier 1xsalute
3xsier 1xsalute
4salutes (oude versies gingen deze 4 at once, nu per shot)
HL 25, 36 & 49 precies hetzelfde, elke einde van de rij is een salute. Laatste rij alleen salutes.

Prima effecten en voor nl begrippen harde salutes met namaak ti boeketje.

16 shots is al te krijgen voor 4 euro en dan nog zeuren ook?

Heavy legend 16 is ook beetje eentonig hoor.
3xsier 1xsalute
3xsier 1xsalute
3xsier 1xsalute
4salutes (oude versies gingen deze 4 at once, nu per shot)
HL 25, 36 & 49 precies hetzelfde, elke einde van de rij is een salute. Laatste rij alleen salutes.

Klopt helemaal! maar dat maakt het in mijn beleving toch een stuk minder eentonig om naar te kijken. Vraag me eigenlijk ook af waarom ze er bij de HL15 voor gekozen hebben deze toch wel standaard schietvolgorde te veranderen.

Je zegt 't zelf al, omdat de bestaande HL-serie al standaard is.
Om-en-om, ach een keer wat anders is. Prima.
Vind de effecten alleen wat magertjes, maar goed, dat hoort bij zo'n budgetcake :) Neemt niet weg dat ik wel een setje ga proberen.

Straatfilmpie! Prima cakes, had hem vastgezet tussen 2 stenen langs de lange kanten. Alleen viel hij alsnog om, wonder boven wonder herstelde hij zich na 1 schot want hij viel onze kant op. Lag er denk ik aan dat ze niet helemaal waterpas stonden. Leuke cakes iig!

Knalde lekker in de vooravond. Bij eentje waren ze volgens mij de lift vergeten... de eerste bombette knalde op 5m hoogte en bij de tweede knalde het hele ding uitelkaar.

de heavy legend 15, mooie salutecakjes voor het 18u tijdslot. Ik kon niet echt verschil ontdekken tussen beide cakes maar wat een leuke dingen zijn dit zeg! Salutes doen het echt goed en zijn nét dat tikje harder dan het siershot. Hoek is niet fantastisch, ik was nog bezig met het opzetten van een kleine houder op een tafel maar dat bleek niet te werken. Dit jaar weer van de partij!

de heavy legend 15, mooie salutecakjes voor het 18u tijdslot. Ik kon niet echt verschil ontdekken tussen beide cakes maar wat een leuke dingen zijn dit zeg! Salutes doen het echt goed en zijn nét dat tikje harder dan het siershot. Hoek is niet fantastisch, ik was nog bezig met het opzetten van een kleine houder op een tafel maar dat bleek niet te werken. Dit jaar weer van de partij!

:yes: Moeten meer cakes komen met salutes erin, hieraan kun je zien dat het erg leuk is.

Back
Bovenaan