Heavy Legend 15 Assorted Cakes

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 749
Artikelnaam: HEAVY LEGEND 15 ASSORTED CAKES
Bruto Gewicht: 1444 gram
Netto kruitgewicht: 227 gram
Aantal schoten: 2 x 15 schots
Effectomschrijving: Nieuw! Heavy Legend kwaliteit in deze super set van twee unieke cakes!
Max. tube diameter: 18 mm
Kartoneenheid: 18/2
Adviesprijs: € 14,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl

749_Heavy_Legend_15_Assorted_Cakes_Rubro_Vuurwerk-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je struikelt haast over de kleine budget potjes van Rubro. De kleine potjes hoeven voor mij niet zo.

Vond deze op de stream juist goed overkomen. Maar inderdaad, Rubro heeft naar mijn mening teveel combideals met budgetcakes.

Dan plak je ze toch met wat duct tape aan elkaar :angel:

Dat is een goed idee, een 30 shots cake die voor de helft bestaat uit salutes. Ik voel een 18:00 projectje aankomen :D

Ik vond de titanium wolkjes van de salutes in deze cakes verdacht groot t.o.v. die in de heavy legend 16. Of was dat in het echt niet zo?

Ik vind de kleine potjes van Rubro juist altijd top! Het hoeft van mij zeker niet altijd groot groter grootst. Top spul voor in de vooravond.

Ik vind de kleine potjes van Rubro juist altijd top! Het hoeft van mij zeker niet altijd groot groter grootst. Top spul voor in de vooravond.

Helemaal mee eens, gewoon goed spul! Het kan natuurlijk wel gebeuren dat met al die kleine potjes door de bomen het bos niet meer ziet! :wink:

Ook wel blij met dit soort cake's. Vond ze erg leuk en helemaal voor dat geld. Ideaal stook spul voor in de vooravond.

Precies :thumbsup: Mij hoor je niet klagen. Mooi de hele avond van dit soort potjes afsteken en om 12 uur het echte werk :blink:

Laatst bewerkt:
kost niks heb je ook niks knallen waren echt mega hard vraag is het ook zo in productie
maar vindt erg saai steeds het zelfde effect erg jammer

Was dik in orde, zowel effect grote als het verschil qua knal tussen sier en salute. Alleen zou ik zelf toch de HL16 en HL25 halen ipv deze.

Back
Bovenaan