Heavy Legend 15 Assorted Cakes

Geen idee waarom maar volgens het schietlijstje en de omroeper werd er maar 1 van de 2 cakes geschoten ( wel dubbel dan ) maar volgens mij werd gewoon het hele setje geschoten.

Leuke cakes die me doen denken aan de oude Heavy Legend 16. De salutes waren merkbaar harder dan de sierboeketten die ook al een prima burst hadden voor het kaliber. Geen idee welke batch het is maar als je ze kan kopen dan is het een leuke vervanger voor de goede Heavy Legend 16.

De branche gaat vooruitlopend op de overheid alvast zelf voor veiligheid. Best verstandig, maar ze maken het zichzelf niet makkelijk en zorgen voor veel onmogelijkheden in producten.

De branche gaat vooruitlopend op de overheid alvast zelf voor veiligheid. Best verstandig, maar ze maken het zichzelf niet makkelijk en zorgen voor veel onmogelijkheden in producten.

Dit was veel langer bekend dat kleine potjes er uit zouden gaan, omdat deze de meeste kans hebben op omvallen. als corona niet was geweest waren deze allang weg verkocht. daarom zag je bepaalde potjes volgens mij buurtarsotiment 2.0 iets groter waren kwa stabiliteit

Back
Bovenaan