Heavy Hitz

moontan

VWC lid
Artikelnummer: DC 012
Artikelnaam: Heavy Hitz
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Spectaculaire multishot met crackling kometen en spinners met diverse kleur en geluidseffecten en harde knallen
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: 19,95 euro
Film: Diamond-Collection.eu
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Film 1:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding hoor! Vindt hem wel die 19 euro waard.:)
Is zo ongeveer hetzelfde als de Duitse Toronto, alleen heeft deze nog een prachtige staart erbij zitten.

Er staat trouwens op de site, dat hij nieuw is. Is deze dan van 2006? In het jaar dat alle 500 grammers op de markt kwamen?
:bye:

Nee maar ik vroeg me af of hij 'nieuw' van 2005 is of nieuw van 2006. (aangezien die site's altijd zo langzaam zijn met updaten:wink: ik verwachtte ook niet dat ze nu al zouden updaten. Waarschijnlijk weten ze nog niet eens wat ze dit jaar nieuw op de markt gaan brengen.)
Omdat er in dat jaar enkel 500 grammers op de markt kwamen, vond ik het vreemd dat er iemand nog met 200 grammers aan zou komen zetten.
:bye:

deze staat ook op de dvd van pieter , mijn mening via dat filmpje op de dvd , slappe crackling de kleur bestaat uit 3 balletjes , en de burst knal is er ver te zoeken . dus ik vindt hem zijn 19 euro niet waard .

edit : inmiddels heeft pieter de film online gezet , hier het resultaat : http://www.pietersvuurwerk.nl/2006/41 diamond heavy hitz.wmv (let niet op het uiterlijk van de cake zelf , want ze zijn er eerst even flink mee aan het klojen geweest)

Laatst bewerkt:
Ligt het nou aan het filmpje of heeft die pot zon zachte burstknal. Het valt mij op dat diamond collection nooit een harde burstknal heeft.

Had hem dit jaar twee keer.

Betaalde er iets minder voor. Heb er maar 1 afgestoken. De andere zit in mijn Safari Trip pakket. Op de film ziet hij er veel minder uit, in het echt een leuke Crackling Chry met mooie silverstaart.

Had er dit jaar 3 met een actie van 3 halen 2 betalen. Ze vielen tegen, wel mooie tails maar de burstknallen verschilde nogal en wat kleine effecten naar mijn mening.

Back
Bovenaan