Heaven From Hell A+B

Ik vond dit echt een lekkere bak, een soort alternatief op de Tournament Box of een verbeterde grote broer van de Transbomber. Lekker rammen in een hoog tempo, maar toch nog sierlijk.

Een lekkere doordrammer, maar achterlijk duur voor deze bak.

In een V-shape richting en de whistle/screaming voor in (een betere) finale, zou hier heel misschien nog over nagedacht kunnen worden.
Maar ik vind hem inderdaad te saai en ik verwacht voor dat geld toch wel een geweldige final, want die is flut imo.

Dat is hem niet, deze is anders dan de eerder filmpjes.
Dit is hem 100% zeker, als je goed het begin luisterd wordt hij ook duidelijk aangekondigd

Sirens heeft toch wel wat gelijk.

Als je het filmpje van de demo van gisteren vergelijkt met het filmpje van de Chinese demo, zie en hoor je toch echt dat ze in de cake/compound B de whistling en de salutes in de finale er uit hebben gehaald, wat ik erg jammer vind, zoals ik in mijn vorig bericht aangaf.

Terugkomende op mijn vorig bericht:

Als de "Chinese" demo-versie verkocht zou worden, dan zou het misschien nog een nadenkertje kunnen worden, met z'n "betere"finale

Maar tegen de versie die gisteren geschoten is....:

Zeg ik in ieder geval > Nee

Ik vind het een mooie rammer, goede tempo. Ik snap alleen niet waarom er niet gespeeld is met verschillende kleuren, gemiste kans voor zoveel schoten dezelfde effecten gebruiken.

Vond dit echt ver weg de beste box van gisteren, wat een geweld zeg. Vond de vele spinners erin echt ontzettend vet. De tournament box werd ervoor geschoten, maar ik vond deze nog wel een stukkie indrukwekkender. Deze gaat er wel komen.

Mooie bak, maar ik persoonlijk vind de effecten te normaaltjes, dan ga ik persoonlijk toch eerder voor de joker van vuurwerk totaal en de evo force.

Pro's: Effectzuivere delen van de cake
Con's: Teveel herhaling van effecten. Komen te vaak terug.

Waarom niet gewoon een 200 shots versie waar alle effecten in zitten en die voor iedereen te betalen is? Dit is imo overbodig.

Wij vonden deze erg goed. Geweld en divers genoeg voor ons. Wij hadden het er juist over dat er een basis in zat van het zogenaamde Red Heat effect (voor de kenners... die oude Wolff cake met dat zeer felle rood). Vonden wij juist sterk. Er zijn zat bakken waar echt alles ingegooid wordt qua effect. Dat is juist de nieuwe hype waar ik wel eens een beetje moe van word.

Ik vind het sowieso wel bijzonder dat er hier wordt gevraagd om allemaal andere effecten. Terwijl er in het verleden door freaks juist werd gebeden om enkelvoudige effecten. Nu zit er een vaste basis in met daar omheen diversiteit en is het niet goed. Niks veranderlijker als een mens zullen we maar denken.:wink:

Wat een beest! Dé topper van de avond gisteren. Echt nog een tandje beter dan de Tournament box die werd geschoten, en die was al bruut. Gaat er zeker komen! De effecten komen inderdaad vaak voor in deze box, maar met de tempowisselingen absoluut geen factor om hem niet te nemen.

Back
Bovenaan