Head Hunter

Vorige actie ook al lang getwijfeld maar niet gedaan. Na het zien van bovenstaande beelden toch maar besteld met de mooie black friday actie!:D

Door de demo van gisteren en de kruitstress toch nog deze snel meegepakt in de BF deal! Is zeker weten de beste prijs kwaliteit compound van het jaar.

Prachtige cakes zeg! Vooral die eerste valt goed bij mij in de smaak qua kleuren! Voor dit jaar het budget op, maar deze moet er zeker volgend jaar bij komen!

Toch nog maar 2 stuks besteld, was eigenlijk wel klaar voor dit jaar. Maar de kwaliteit van enkele nieuwe producten is dermate goed dat mijn emotionele deel het wint van het rationele deel..:bonk:

Een hele vette bak, schitterende willow's ook in cake 1.

Toch nog maar 2 stuks besteld, was eigenlijk wel klaar voor dit jaar. Maar de kwaliteit van enkele nieuwe producten is dermate goed dat mijn emotionele deel het wint van het rationele deel..:bonk:

En wij zijn niet de enige die daar last van hebben als ik zo de topic's van Magnum eens doorlees ;)!

Met eigen ogen mogen aanschouwen en prachtig ding. Net zoals alles van Magnum eigenlijk prima presteerde.

Na lang twijfelen hebben de films toch de doorslag gegeven, 2 stuks besteld nu nog met de 10% kortingsactie.
Heel erg benieuwd hoe dit maximaal gevulde boxje voor deze prijs gaat presteren :handsup:

Nog mijn filmpje van deze prachtige box tijdens de demo van Ano vuurwerk.

Echt een topper, helemaal voor de spotprijs die ze er voor vragen :

Heel mooi boxje maar had wat last van vocht. Cake 1 met de blauwe boeketten plopte een beetje en had veel minder burst. De boeketten met blinkers waren veel beter. Cake 2 was prachtig heerlijke flower crown met mooie kleuren sterren.

Back
Bovenaan