|HD|Hardcore0438 winkelbezoek Rens Petiet

Zeer mooi filmpje. Goede vragen gesteld, leuk gefilmd. Een kijkje in de bunker is ook mooi want daar kom je als consument niet vaak. Bedankt voor de film, zo komen de kriebels weer te voorschijn.

:handsup:

PS: Waarom laatste 40 seconden van het filmpje zwart beeld?:p

Beste gezegde ooit op 3:00!
steek je zelf wel is vuurwerk af?
blablabla
ja toen ik jong was iligaal! Daar ben je jong voor! :p

Zeer mooi filmpje. Goede vragen gesteld, leuk gefilmd. Een kijkje in de bunker is ook mooi want daar kom je als consument niet vaak. Bedankt voor de film, zo komen de kriebels weer te voorschijn.

:handsup:

PS: Waarom laatste 40 seconden van het filmpje zwart beeld?:p

sorry:p ik had hem eerst met sony vegas pro gemaakt maar die opende opeens helemaal niks meer dus moest snel alles met pinnacle gaan doen dus heb dat over het hoofd gezien:p

Leuk filmpje!:)
Ook nice dat je een kijkje hebt genomen in de bunker, vind het altijd leuk om de producten zo te zien staan!:D
Heb ook 2 vragen voor jou:
-Waarom heb je voor een winkel gekozen die Lesli verkoopt? (niet dat ik dat erg vind!:wink:)
-Heb je een leuke dag gehad?:p

Leuk filmpje!:)
Ook nice dat je een kijkje hebt genomen in de bunker, vind het altijd leuk om de producten zo te zien staan!:D
Heb ook 2 vragen voor jou:
-Waarom heb je voor een winkel gekozen die Lesli verkoopt? (niet dat ik dat erg vind!:wink:)
-Heb je een leuke dag gehad?:p

waarom ik voor die winkel gekozen heb:
Hij verkoopt al jaren vuurwerk en je ziet naast zijn folder weinig tot geen reclame(in tegenstelling tot de andere vw-winkel daar)

Of ik een leuke dag heb gehad:
Ik heb meerdere dagen gefilmd, 2x in de bunkers geweest dus waren zeker leuke dagen:D

Goh daar haalde ik vroeger toen ik nog in Middelburg woonde altijd mijn vuurwerk.
Leuk om te zien dat ie nog steeds verkoopt.
Was vroeger al een sympatieke kerel en schijnbaar nog steeds,
Bedankt voor je bijdrage.
Ga je brammetje dump ook nog langs:p

Goh daar haalde ik vroeger toen ik nog in Middelburg woonde altijd mijn vuurwerk.
Leuk om te zien dat ie nog steeds verkoopt.
Was vroeger al een sympatieke kerel en schijnbaar nog steeds,
Bedankt voor je bijdrage.
Ga je brammetje dump ook nog langs:p

ik had ze in september een mail gestuurd maar geen antwoord opgekregen:p.
en ik ben een beetje anti-brammetje dump:p

Leuk man!
Vindt dat altijd leuk om te kijken. Zou zelf ook graag eens een bunker van binnen willen zien, (vuurwerkwinkel) vlak voor de verkoopdagen! :D

Leuk man!
Vindt dat altijd leuk om te kijken. Zou zelf ook graag eens een bunker van binnen willen zien, (vuurwerkwinkel) vlak voor de verkoopdagen! :D

nou dan ligt er nog véél meer werd mij verteld.ALs het goed is ga ik trouwens nog filmen bij de verkoop dus wie weet:wink:

Vandaag weer langs geweest, en van het 1 kwam het ander. Er zal een vervolg op de video komen, niet zo uitgebreid als de vorige , maar wel vele malen mooier gemonteerd en met veel verkoopbeelden!

Back
Bovenaan