|HD| Foto / Video Pyromusical Geraardsbergen

hardcore0438

VWC lid
Video van de pyromusical, geschoten door CBF pyrotechnics !
Foto's volgen :)

(Na 20 seconde neemt de goede microfoon het geluid over :-) .

Het is muziek en er is vuurwerk,maar om het een pyromusical te noemen??? nou hebben ze ook niet de makkelijkste muziek gekozen daar voor,alleen het laatsten nummer ging een stuk beter en was de muziek ook makkelijker om daar op te schieten. Mijn mening.

Ik was er ook op het bomvolle Marktplein en het was zoals elk jaar een prachtige show.
Heeft iemand echter een idee waarom het vuurwerk dit jaar meer dan een uur te laat de lucht inging?

Dank voor de info, Hardcore0438 (en voor de foto's en video).
Ik had de indruk dat het publiek wel even wou wachten maar toen de vertraging bijna een uur was, begonnen velen het toch écht gehad te hebben. Ik kan me niet inbeelden dat er bv. in Knokke-Heist nog veel publiek zou blijven wachten tot 23u :-)

Graag gedaan, ik kan me er ook zeker wat bij voorstellen hoor. Heb het nog niet meegemaakt dat ze in Geraardsbergen stipt om 22;00 zijn begonnen. Wij stonden helemaal vooraan en daar viel het wel mee op wat geroep en gefluit na :)

Toch wel lekkere show. Flink gas erop daar midden in het dorp zo lijkt t. Volgend jaar die kan misschien maar eens op. Vanavond eerst maar een gokje en naar Borsbeek afreizen.

Nog een berichtje na. Net een uitgebreide mail ontvangen met de nodige oorzaken . 1 Daarvan was dat het avondprogramma uitgelopen was met 3 kwartier.

Back
Bovenaan