Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@ thundering in de sky
Die 13 schots potten zijn zeker de moeite waard. Komen van Salon roger
over die 13 shots potten van salons roger al wel veel goeds gehoord, maar nog nooit zelf gezien.
Ik zag op de website van loots dat hij nu 2 verschillende soorten tt's heeft ééntje met 1,6gr en groene crepe en één met 1,95gr en rode crepe. Weet iemand of er veel verschil inzit van knal, de prijs verschilt maar 1€.
1,95gr
foto
1,6gr
foto
over die 13 shots potten van salons roger al wel veel goeds gehoord, maar nog nooit zelf gezien.
Ik zag op de website van loots dat hij nu 2 verschillende soorten tt's heeft ééntje met 1,6gr en groene crepe en één met 1,95gr en rode crepe. Weet iemand of er veel verschil inzit van knal, de prijs verschilt maar 1€.
1,95gr
![]()
1,6gr
![]()
Die 13 shots potten zijn zeker goed. Kom al zeker 5 jaar bij Salon Roger en heb nog nooit last gehad van problemen of slechte effecten bij hun potten dus zeker aanrader alleen bij Loots kosten ze 15 en bij Salon Roger nu zo'n 11 euro..
Zijn Ze te vergelijke met de Z05 potten van zena maar dan 13 shots ?
mvg O
Harry Loots ook zeker wel met zijn vlotte praat is het altijd leuk om even langs te wippen als deze winkel open is. Zijn assortiment is de laatste tijd erg uitgebreid en daar ben ik erg blij om. Ook deze site is de laatste tijd wat meer actief aan het worden als we dichterbij september komen.
Keuze om Bonbridge spul te gaan verkopen vind ik uitstekend. Zitten heel veel goede batterijen tussen en is daarom ook zeker een kijkje waard.