schaafienr1
VWC lid
Kan je dit vergelijken met nitraat?
Ik denk het wel. Gezien de kwaliteit van deze knaller is dit een stap in de goede richting. Ze hebben nu ook de truenino, mini vlinder, fijne kleine knaller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
O vreemd want ik had vorig jaar Nitraten met 0,5g flash.Nee joh, een nitraat bevat vaak 3 tot 5 gram flash en knallen een heel stuk harder.
Buiten dat is het alsnog leuk spul en van goede kwaliteit. Zelfde geldt voor de Zeus strijkertjes, die knallen ook nog leuk. Maar een heel stuk lichter dan de wat grotere knallers natuurlijk.
Nee joh, een nitraat bevat vaak 3 tot 5 gram flash en knallen een heel stuk harder.
Buiten dat is het alsnog leuk spul en van goede kwaliteit. Zelfde geldt voor de Zeus strijkertjes, die knallen ook nog leuk. Maar een heel stuk lichter dan de wat grotere knallers natuurlijk.
Ik verlang terug naar de good old bonbridge jcwt. Ik vind al die nieuwe knallers om te janken. Of het gaat zoals deze knaller niet hard genoeg of t moet meteen ri c6 gaan wat ik weer veel te lomp vind.
Om even te reageren op deze discussies, hieronder een klein lichtpuntje. Dit is nu zo'n nieuwe knaller die Loots als eerste verkoopt. Hij schijnt nog behoorlijk hard te gaan.
De prijs valt me ook nog mee met 4 euro per 10. Kwalitatief en qua afwerking ziet het er ook goed uit.
Wat is verder eigenlijk jullie mening over de toekomst van Baarle? Ik ben en blijf een groot fan van Baarle maar ik vrees dat zeker voor Loots het doek nu wel gevallen is als ik naar de reguliere prijzen van het siervuurwerk kijk t.o.v. Nederland. Tenzij ze met flinke kortingen gaan komen natuurlijk....
Desondanks zal ik er uiteraard nog wel blijven komen zolang het nog kan.....
Qua regelgeving voor de pijlen verandert er niks, dit is en blijft 75 gram per pijl.
Wel heeft Loots nu weer de Zink 905 op voorraad en ook nog een ander verrassend product, de Zink Premium Rakete. Dit is een voor de Duitse markt ontwikkelde pijlenpakket met geloof ik 20 gram effectlading. Dus niet echt voor de liefhebbers van grote boeketten, maar wel van goede kwaliteit!
Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe zilverkruit matten van loots? Merk tristar.
Ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Zijn vrij goedkoop dus als ze een beetje goed gaan misschien een dubbele laag?