Harry Loots [Baarle-Hertog]

lol, hoe kunnen ze nu akties houden?
tot 30 juni is deze zaak iedere dag gesloten...(zag ik op de site hun site)

OPENINGSUREN 01 FEBRUARI - 30 JUNI 2017

Molenstraat 45

Gesloten

Kapelstraat 13

Maandag: GESLOTEN
Dinsdag: GESLOTEN
Woensdag: GESLOTEN
Donderdag:GESLOTEN
Vrijdag: 10.00u - 17.00u
Zaterdag: 10.00u - 17.00u
Zondag: 10.00u - 17.00u

Weet iemand of de mail van loots nog operationeel is? Klein weekje geleden een mailtje eruit gestuurd maar tot op heden nog niks terug mogen ontvangen.

Was afgelopen week even bij loots. Hij heeft op het moment 2 nieuwe knallers: litlle dynamite en nog een andre. Het betreft een rode formaat kanonslag met zwart opdruk de naam. Was Pools als ik me niet vergis. Weet iemand hier toevallig de naam van?

Gevonden! Megatresk o.5gr cat2 zijn wel aardig wat filmpjes van te vinden en ziet er verrassend goed uit voor 0.5 gr. Ok het mooie spul van afgelopen jaren zal het niet i halen, maar ik denk dat dit toch een goede ontwikkeling is.

Deze hebben nu inderdaad een lont waar ze voorheen een strijkkop hadden, voor de nieuwe CE regelgeving van 2017. Zijn van Privatex en blijken net wat luider te zijn dan de Zeus van Di Blasio Elio. Zijn dus zeker harde kwaliteits knallertjes!

De nieuwe regelgeving gaat pas in juli in toch? Het verbaast mij en ik vind het ook jammer dat er nu al nauwelijks meer rollen/matten te krijgen zijn. Zou toch verwachten dat veel mensen nog 1 keer goed willen inslaan dus veel omzet.

De nieuwe regelgeving gaat pas in juli in toch? Het verbaast mij en ik vind het ook jammer dat er nu al nauwelijks meer rollen/matten te krijgen zijn. Zou toch verwachten dat veel mensen nog 1 keer goed willen inslaan dus veel omzet.

Tja vervelend maar de mensen die misgrijpen in belgie zullen nu wel andere wegen gaan zoeken.

Om nog even terug te komen op die Megatresk knallers, wij hebben ze van het weekend getest en ze gaan erg lekker! Felle en harde knal komt er vanaf, ook echt kwaliteit aan de huls en eindstoppen te zien. Hierbij de video! :)

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

Wow!ziet er top uit! Zal van de week eens langs lopen bij loots. Leg de schappen maar vol met dit soort klappers! België gaat gewoon door dankzij pioniers als loots!

Back
Bovenaan