Harry Loots [Baarle-Hertog]

Ik had m afgelopen jaar voor 97e in Nl en heb m dit jaar ook in Nl winkels voor 100e voorbij zien komen. Daarvoor hoef je dus niet naar belgie.
65e voor de zena cakebox of zelfs 50 met bon zie je dan in nederland echt nergens.

Risico is er echt nauwelijks. De nl politie maakt zich niet zo druk om vuurwerk uit baarle maar veel meer om spul uit oost europa. Je moet je eerder zorgen maken om de Belgische politie en de 1 kilo regel.

Ik moet toch wel bekennen dat als je het goed doet je wel erg goedkoop uit kan zijn in baarle maar wel vooral bij zena. Als je daar een beetje goed oplet op de acties en je maakt nog een dealtje met gijs dan zit je wel erg scherp. Goedkoper dan met goede acties in NL in ieder geval. En ja die sfeer blijft lachen al was ik afgelopen jaar bij breda vuurwerk in de avond en das ook wel erg leuk met die 3 winkels zo dicht bij elkaar.

Bij loots hebben ze ook wel vaak prima acties maar niet veel beter dan goede acties in Nl.

Dit ben ik totaal niet met je eens, en het is ook nog eens een topic over Loots.
De laatste 3 jaar krijg ik betere aanbiedingen en kortingen bij harry dan bij Zena.

Ik ben geweest en inderdaad o.a. de pijlen en de fonteinen gehaald (totaal van €275,-). Werd keurig geholpen en geadviseerd. 2 vriendelijke dames en de wat meer ervaren man voldoen prima. Als blijk van waardering een mooie cake en het blikje fris meegekregen.

Hoezo is dat naaien? Bij haokan is het ook hoe vroeger je koopt hoe goedkoper, bij zena betaal je in januari de helft. Maar ook bij andere zaken als vakanties en vliegtickets verschillen de prijzen per moment dat je koopt. Die bedrijven hebben namelijk het doel om zo veel mogelijk winst te maken, zo werkt dat. Iedereen snapt dat je in de laatste 2 weken wat meer kan vragen voor vuurwerk dan in september. Jij noemt het naaien, ik noem het slim ondernemerschap.

Back
Bovenaan