jejestilo074
VWC lid
Ik vind het wel jammer dat Harry de Aircraft de Neptune potten en de Moon Rockets niet verkoopt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben vanmiddag bij loots geweest. Hij heeft op het moment geen 3 Inch bolpijlen maar ik heb er wel een heel mooi ander pakket mogen aanschouwen die ik niet op de site heb gezien. Het pakket heet Juwel er zitten 6 hele grote pijlen in (groter dan de Colour Ring Thunders) en kost 50 euro. Heb alleen geen foto ervan gemaakt.
moet je bij harry minstens 16 zijn?![]()
Weet iemand of de duitse cakes zoals deze bij Loots (en rest van Belgïe) verkocht worden, hetzelfde zijn als die je in Duitsland kan halen?
De Aquila is wel hetzelfde weet ik uit eigen ervaring, maar hoe zit het bijvoorbeeld met de Powerhouse? Deze is ook in Duitsland verkrijgbaar.
Weer twee nieuwe nitraten in het assortiment van Harry Loots.
Nieuwe nitraat: crêpe nitraat
![]()
Deze nitraat bevat maar liefst 1.95gram kruit en heeft een super sterke huls. Deze twee factoren zorgen er dan ook voor dat hij super hard knalt. De prijs zal €11 zijn voor een doosje van 20 stuks. Maar omdat dit een nieuw item is hebben we besloten het in 2007 zolang aan te bieden aan een introductieprijs van 10€ per doosje. Ook op deze nitraat zal de actie gelden 5 kopen +1gratis.
Nieuwe nitraat: Nitrate Thunder
![]()
Verder verkopen wij voortaan ook de nitrate thunder. Deze nitraat heeft een zeer dikke huls en bevat hoogwaardig kwaliteit kruit. Bij het afsteken van deze nitraten krijg je een zware knal met een heel felle flits, welk in vele nitraten vaak ontbreekt. €6 per doosje. ACTIE: 10 doosjes voor €50