Harry Loots [Baarle-Hertog]

Prijzen:

Supero (spaanse vlinder): €9

Traca: €14

Galactico (vlindermat) €13

Brocade Pine (waaier Z-shaped/v-shaped): €32,50

Top Stars ( 7 mortierpijlen 75gr): €52,50

Met andere woorden.
Loop even naar de winkel van Pyrostar en daar kan je dezelfde artikelen voor de gangbare prijs kopen.

Misschien niet netjes van mij ten opzichte van Harry, maar kom dan met echt Spaans spul!:frusty:

Loots heeft een enorm bedrag aan inkomsten misgelopen toen zena begon met de mega aanbiedingen. Daar zal loots niet blij mee zijn geworden en zal hij een bepaald deel, de knallers, wel hebben stopgezet..
Vergeet niet Loots koopt het in via Zena en Pyrostar dus het zal voor hem duurder zijn als de dealers zelf. Dan wordt het gewoon er moeilijk concureren

bijna alle chooêt en original knal producten gaan eruit, volgens mij kan koots zena niet meer bijbenen qua prijzen, volgens mij gaat loots over op pyrostar als ik het zo zie.. jammer

Zou een domme zet zijn als de winkel van pyrostar 200 meter verder op zit:bonk:

vuurwerk aan dumpingprijzen!!
de gehele herfstvakantie vindt u bij ons onder assortiment de rubriek "outlet-super goedkoop" Hierin staan eindereeksproducten en producten die uit het assortiment gaan wegens genoeg waardige vervangers, die aan sterk verlaagde prijzen zullen worden verkocht!

OP = OP

kijk snel op: http://www.lootsvuurwerk.nl/assortiment.php

1ste weekend herfstvakantie: GIGA KNALACTIE
Voor €80 waarde aan topproducten voor slechts €50!

2 x Choeêt vlinder €8,50 = €17

3 x Big Spanish Cracker €4 = €12

1 x Toffee €9

2 x Lightning Cracker €4,50 = €9

2 x Choeêt nitraat 20st €12 = €24

1 x Supero Vlinder €9

STUKSPRIJS €80 => PAKKETPRIJS €50

herfstvakantie:%20GIGA%20KNALPAKKET.jpg

Vernieuwde super knalactie!
Vanaf nu met 1 doosje supero's! Hardste knaller in BE!

4 doosjes van de hardste nitratten! 4 x €3,5 = €14

2 doosjes Big Spanish Cracker, zeer harde vlinder met veel druk 2 x €4 = €8

1 doosje Supero Vlinders (hardste knaller in BE) aanrader! 1 x €9 = €9

STUKSPRIJS €31 =>PAKKETPRIJS €25

een must voor de knalliefhebber!!

super%20knal%20actie%21.jpg

http://www.lootsvuurwerk.nl

Ik hoorde tijdens de demo, van iemand die bij Orginal werkt, dat Harry niet blij was, dat Zena een actie had elke week.
Denk dat het daar aan ligt.
Wel jammer, maar hopen dat er nu knalspul in Harry zijn arsortiment komt, die niet door andere winkels wordt verkocht in Baarle.

Harry kan zich altijd nog richten op bonbridge, salon roger en pyroboy. Keus genoeg voor onze harry.... En met bonbridge heeft hij gelijk een goed product in zijn winkel dat kan concurreren met original/zena.

Ja in derdaad:O wou het net hier posten, ZEEEEER goede prijzen !!!

Hoor net dat ze bij ZENA ook lkkr gaan stunten. Hun herfstvakantie aktie is echt niet normaal meer.

Zijn dezelfde acties als bij harry maar dan nog is goedkoper:):)

Leuk voor ons als hun HARD tegen HARD spelen:D

Wat ik vind ... ze zijn elkar een beetje aan het kopot concureren.
Mits zo begint het te lijken.
Ik denk dat Harry zich het beste kan onderschijden op het gebied van sier vuurwerk, want dat doet Harry heel goed!
Elke winkel heeft zijn eigen kwalitijten.
Als een winkel denkt door middel van acties klanten te werven,, tot daar aan toe!
Maar dit begint langzaam een beetje overdreven te worden.
Het heeft wel een groot voor deel voor ons, en dat zijn de abseurde prijzen.

zo heb mijn zegje even gedaan:D

Laatst bewerkt:
Kun je het niet lezen dan? Ik anders wel en ik denk de meeste andere ook... ff ontopic: ik vind het niet zo erg dat 2 winkels zo met elkaar concureren, voordeel voor de klant:D

gr. Johnno

Aan de ene kant wel, maar het zou zonde zijn dat harrie door concurerende acties het hoofd niet meer boven water kan houden :D

Mijn oprechte sorry voor de spel en taal foute!
beetje last van dislectie en soms last van me toets bord.
Let er regel matig op, maar af en toe shiet het er bij in.
Hoop dat ik niet al te storend ben voor mensen die WEL KUNNEN SPELLEN!!

En wat ik bedoel te zeggen.. voor ons zijn de prijzen heel fijn...
Maar als er over een paar maanden winkels minder zijn in belgie weten we waarom.

mvg 3xh

Laatst bewerkt:
3xh, uiteraard geen probleem! Dat iemand erover begint is onnodig,spelfouten zijn helemaal niet erg als het verhaal maar duidelijk is! Sommige mensen besteden veel aandacht aan hun posts, en anderen posten puur de feiten en informatieve stukken.

Zou zonde zijn als het niet goed gaat met Harry, zijn aardige mensen, met best een leuke collectie!

Groet

Laatst bewerkt:
Zo denk ik er ook over.
Maar even weer ontop over harry.
Dit is een van me favoriete winkels en ik zou het heel jammer vinden as dit straks verledentijd is.
Al heeft harry genoeg leuke dingen.
Wie weet gaat het helemaal niet slecht met hem, en komt hij volgend jaar met een totaal nieuwe colectie en merken.
We zullen het mee maken

Ik denk dat het Harry het gewoon weer slim aanpakt. Hij kan de concurrentie met Zena wat betreft de Original producten toch niet aan omdat hij bij Original inkoopt. Zeker met de acties daar blijft hij nergens en hij moet gewoon om z'n eigen broodwinning denken. Dan is het heel slim een verdeler van producten te blijven die niet zo makkelijk in Baarle te krijgen zijn, en daarbij het beste van die nieuwe importeur, Pyrostar, erbij te nemen. Ook al zit hún zaak om de hoek, hij heeft zo een mooi divers assortiment waar een klant veel verschillends bij elkaar vindt, en waarmee hij zich heel verstandig loskoppelt van Zena/Original, die toch redelijk assertief zichzelf in een koppositie op de BE-markt marketen.

Verstandig zet van Harry, denk ik. Zo waarborgt hij het voortbestaan van zijn winkel en inkomsten.

misschien meot harry dan wat meer weco artikelen in zijn assortiment nemen. Dat verkoopt meestal heel goed omdat de prijs/kwaliteits verhouding van die potten echt heel goed is. Ben eerder over weco en bonbrigde te spreken dan over die (troep is het niet te noemen, maartoch) producten van zena.

Verder is weco ook niet veel verkrijgbaar en hebben ze vaak een erg mooi prijsje er aanhangen.

misschien meot harry dan wat meer weco artikelen in zijn assortiment nemen. Dat verkoopt meestal heel goed omdat de prijs/kwaliteits verhouding van die potten echt heel goed is. Ben eerder over weco en bonbrigde te spreken dan over die (troep is het niet te noemen, maartoch) producten van zena.

Verder is weco ook niet veel verkrijgbaar en hebben ze vaak een erg mooi prijsje er aanhangen.

ik ben het er zeker mee eens dat er meer weco op de markt moet komen en het zou een mooi zet zijn van harry als hij hier iets mee doet. maar dat het zena spul slecht zou zijn slaat natuurlijk helemaal nergens op als er iets prijs/kwaliteits verhouding heeft zijn dat wel de producten van zena/OF.

mvg O

Weco producten zijn dit jaar rond de 30% in prijs gestegen, dus er kunnen vast wel wat Weco producten bijkomen maar daar betaal je dan relatief veel geld voor..

Ik zeg ook niet dat zena troep verkoopt. Maar die producten van pyrostar, weco en bonbridge vind ik persoonlijk van betere kwaliteit en een betere prijs/kwaliteitsverhouding hebben.

Kijk je naar de traca's van pyrostar, die zijn in de echte fabriek gemaakt en zien er beter afgewerkt uit dan die van original. Als je van bonbridge TT 1308 koopt betaal je 40 euro per 100. Voor de chooêt banger betaal je 50 euro per 100. Is dus een duurdere knaller die nagenoeg even hard is. Ik vind de tt 1308 persoonlijk harder maar doffer alleen doet de chooêt banger niet veel onder.

Dus ik vind de spullen van zena en original gewoon niks omdat er voor minder geld beter of gelijkwaardig spul te halen is. En als harry een nieuw assortiment met kwaliteitspruducten inricht voor een goede prijs zal zijn zaak echt weer goed gaan draaien.

waar schijnlijk bedoeld aadjogfanaat dat de traca en de superos enzv gemaakt zijn in de fabriek waar ook trueno's vandaan komen.

De actie is 25 pakjes van 5stuks voor 50 euro.

Maarja dat moet jij weten, ik zou persoonlijk voor de chooet bangers gaan. Ieder zijn eigen mening toch:)

Back
Bovenaan