Harry Loots [Baarle-Hertog]

Waarom niet alleen op bestelling net als vorig jaar (en net zoals dolfijn nu doet). Dit verliep best goed in mijn ogen?

Winkels gesloten door corona maatregelen...

Beetje heel vreemd.
En waarom niet openhouden met 2 klanten in de winkel?
Beter dan niets toch?

Of worden er ook aan de grensovergangen teveel mensen gepakt?

De reden is heel simpel, als ze de omzet nodig hadden gehad dan waren ze echt wel open gebleven, desnoods op afspraak. Ik denk dat de winkels in Baarle de beste omzet in jaren hebben gedraaid. Daarbij komt ook dat er bij Loots echt heel veel al is uitverkocht.

Ik begrijp het sws niet echt als je nu nog moet gaan. In ieder geval niet voor de mensen die weten dat de winkels in België bijna het hele jaar open zijn.

Ik begrijp het sws niet echt als je nu nog moet gaan. In ieder geval niet voor de mensen die weten dat de winkels in België bijna het hele jaar open zijn.

Ben ik deels zeker met je eens. Alleen zijn er veel mensen, met name gezinnen/vaders die normaal deze laatste drie dagen gewoon vuurwerk bij de winkel om de hoek in Nederland halen, maar door deze belachelijke onzin situatie nu de grens over gaan om toch nog een beetje vuurwerk af te kunnen steken dit klotejaar

Tsja, ik denk dat het te kort dag is voor Loots om nu nog een afhaalsysteem om te zetten, en gezien de drukte hebben ze het niet nodig ook.

Op één van de laatste foto's staat het volgende: Max. 2 personen in de winkel zou leiden tot wachtrijen van meer dan zes uur!!!

Tsja..je bent ondernemer of je bent het niet, toch? Ik kan er werkelijk niet bij, afgezien van overheidswege, dat je de beste dagen van het jaar de tent dichtgooit. Afgelopen jaar liep het click & collect prima in Belgie.

Loots gaat morgen toch open,er worden standaard "pakketten" verkocht en maximaal 1 pakket per persoon. Check hun site voor meer info ;)

wij-gaan-weer-open.jpg

Dat lijkt om de 1kg regel. Lullig voor ze dat het elders wel "normaal" door mag gaan. Blijkbaar zijn ze vanwege coronaregels zodanig op de vingers getikt dat dit een punt van aandacht werd?

Blijkbaar zijn ze vanwege coronaregels zodanig op de vingers getikt dat dit een punt van aandacht werd?

De chaos en aanschuif rijen zijn zo bizar deze week dat ze algemene controle gehad hebben lijkt me.
Kan natuurlijk niet anders als de hele straat vol staat met wachtende klanten.

Dat idee kreeg ik ook door briefje op hun deur/raam "gesloten wegens controle" oid in een ad artikel vandaag of gister

Back
Bovenaan