Harings Vuurwerk te Almelo

Beste allemaal,

Eindelijk is het zover dat we onze nieuwe collectie bekend maken.. De nieuwe website staat online (uiteraard ontbreken er i.v.m. concurentie nog enkele modules) en de folder is al in de maak! We dachten; laten we jullie niet langer in spanning houden.

Onze bunkers maken plaats voor Royal Fireworks die Harings Vuurwerk, uiteraard weer tegen super scherpe prijzen, gaat verkopen!
De collecties van Royal zijn kwalitief zeer goed, hebben fantastisch mooie uitwerkingen en het is tevens een heerlijke samenwerking met de mensen achter Royal!

Hopelijk tot ziens bij Harings Vuurwerk te Almelo.

Justin Harings

Heel mooi nieuws Justin, dat betekent dat je ook hebt genoten van de show afgelopen zaterdag :D
Om met de fishermen's friend slogan te eindigen:
Mooi spul he? :wink:

Mooi dat jullie ook Royal Fireworks gaan verkopen.
Een ware toevoeging bij jullie collectie.
En ik wacht met spanning jullie prijzen af.

Geweldig nieuws hoor! Benieuwd welke producten jullie gaan voeren van Royal. Gaan jullie dit jaar ook weer Hardix en Wolf verkopen of alleen maar Royal?

Laatst bewerkt:
Onze bunkers maken plaats voor Royal Fireworks die Harings Vuurwerk, uiteraard weer tegen super scherpe prijzen, gaat verkopen!

In één woord: "GEWELDIG!" :applause:

Volgens mij een uitstekende keuze.
Ik ging ervan uit dat het Bonfireworks, Marijn, Royal of Zena zou worden en daarom heb ik de laatste tijd alle producten van deze importeurs uitgepluisd.
Royal Fireworks sprak mij het meeste aan (de overigen zijn ook verre van slecht hoor) en daar hoopte ik dus al op.
Bonfireworks was natuurlijk ook helemaal top geweest, maar daar zijn al een paar dealer's van in mijn omgeving.
Dat word geheid Royal uitproberen dit jaar, ik kan niet wachten.
Ik neem er eentje op :biertje:

fijn om te horen dat iedereen achter onze keuze van Royal staat!
Uiteraard blijven we de collecties van Hardix en Wolff houden.. Ons assortiment zou bestaan uit:

Royal Fireworks, Brilliant, Dynasty en Skyline.. Een fantastisch assortiment dus!

Houd onze website in de gaten want de modules zoals het Movie System komt binnenkort online!

Groeten,
Justin

Helaas is titanium uit ons assortiment. Wegens de nederlandse wetgeving is ruimte voor ons een bottleneck dus moeten we bij een nieuwe collectie daar ook ruimte voor maken. Daarvoor is er gekozen om Titanium uit ons assortiment te halen.

Justin Harings

Helaas is titanium uit ons assortiment

Dat is wel jammer, maar er komt wel iets heel moois voor in de plaats na mijn mening :) Een absolute verbetering.
En eerlijk gezegd vond ik Titanium ook de mindere van de collectie.
Dan heb ik liever dat de Brilliant collectie erin blijft, dan behouden we i.i.g de Outblast!

dmenrapstar; wij gaan beide collecties voeren van Royal Fireworks.
Zowel The Royal Garden Collection als The Red Factory Collection.

justin Harings

Justin,

Was mijn vermoeden toch juist. Goede zet om beide collecties in het assortiment op te nemen.

Wachten af hoe scherp jullie dit jaar weer zijn met de prijzen.

tot de voorverkoopdagen....

Hoi Justin

Ik kom in december ook mijn gezicht in jouw winkel laten zien,En natuurlijk veel leuks bestellen,Erg fijn dat jullie royal verkopen,Spreek je dan.

Groeten van yannick aka Skyrider

Fijn om alle positieve reacties over Royal Fireworks te horen!
We zullen jullie ook qua prijzen niet teleurstellen.

Omdat er toch enige teleurstelling was over het feit dat Titanium eruit is hebben we enkele producten van Titanium opgenomen. Deze producten worden uiteraard na sinterklaas bekend in onze folder en in onze webwinkel.

Mvg,

Justin Harings

Wat een service weer justin! Mooi dat je dit met ons deelt...ik ben benieuwd naar het vernieuwde movie system en uiteraard naar jullie prijzen, alleen zal ik daar wel iets langer op moeten wachten :D

Laatst bewerkt:
Haha, jep! Jullie zijn bekend met onze strenge regels betreft prijzen.

Betrefd het movie system: Ik kan jullie hiermee verzekeren dat het, alweer (zoals ieder jaar), een gigantisch vooruitgang is. Ons movie system bevat niet alleen een betere manier van zoeken maar heeft tevens snellere download snelheid, meerdere producten en nog belangrijker: Als er een nieuw product TIJDENS de verkoopdagen bij komt dan staat deze ook op ons eigen systeem...

Dit systeem word eerder online verwacht als de rest, ik geef meer informatie wanneer het zover is :)

Met vriendelijke groet,

Justin Harings

Dit leuke stukje las ik net hun site!

Royal Fireworks aktie

Pssssssssssssssst, even iets verklappen...
We hebben een aantal vuurwerkfreaks ontdekt, al een paar jaar bezig met professioneel vuurwerk, geven jaarlijks een aantal vuurwerk-cliniqs om anderen de fijne kneepjes van vuurwerk en vuurwerk composities bij te brengen. Deze heren(en ik denk ook dames) hebben een complete nieuwe lijn consumentenvuurwerk neergezet met professionele neigingen. Sssssssssssttt! Niet verder vertellen, dit vuurwerk is wel zó mooi en zó leuk geprijsd dat wij er niet aan voorbij konden. Na een demo-avond in Duitsland waren we er helemaal ondersteboven van. De cakes met de mooiste effecten hebben we in ons assortiment opgenomen. Sssssttt, zachtjes... dit vuurwerk heet RoyalFireworks en is mooooooi, en HARD en hooooooooooog. Nog iets verklappen... Wij hebben de alléénverkoop voor Almelo en omstreken, goed hè. We zijn daar erg blij mee, zó blij dat we in samenwerking met die vuurwerkfreaks, je weet wel van RoyalFireworks (zachtjes met die naam hè) iedere koper van minstens één stuks RoyalFireworks de kans geven om gratis deelname aan zo’n vuurwerk-cliniq te winnen!! Deze Cliniq wordt gegeven in het voorjaar van 2010 en deelname kost normaal 300,00!

Tijdens zo’n Cliniq krijg je ’s morgens theorie les, en ’s middags... Ga je met z’n allen een grote (pallet) vuurwerkcompositie maken, en nu komt het... om die ’s avonds met z’n allen lekker af te steken. Zo’n spectakel heb je écht nog nooit gezien, écht niet, en dan heb je er zelf ook nog aan meegewerkt.

Sssssssssst doe nou zachtjes, want als je het niet verder verteld en straks een Royal Fireworks (zachtjes nou met die naam) cake koopt, maak je natuurlijk de mééste kans op zo’n vuurwerk cliniq. Na afloop krijg je óók nog een officieel certificaat van deelname, misschien wel de eerste stap naar een officieel diploma, wie weet! Niet vergeten hè RoyalFireworks!

Het spreekt vanzelf dat RoyalFireworks en de vuurwerkcliniqs en het afsteken ná afloop van de cliniq volkomen legaal is/zijn!

Back
Bovenaan