Hardste knalpijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vuurwerkfans!

Even een vraagje,

Ik ben opzoek naar een nederlandseknalpijl.
Nu heb ik hier in de buurt de keuze uit:
-Knock out rockets(Goedbuurwerk - Welkoop) 6 stuks €9.99
-Black Thunder Rocket (ABC Vuurwerk) 1 stuks? volgens mijn €5.95
-Extreme Thunder Rockets (ABC Vuurwerk) 6 stuks €5.95
-Sky Blitz (Boogaard vuurwerk) 4 stuks €4.99
-Headbangers (Brinkman vuurwerk ) 6 stuks €9.99

Welke kan ik het beste nemen? of in welke volgorde.. voor als er 1 uitverkocht is.

Alvast bedankt!

Ronaldeh

Volgens mij zijn de knock out rockets een omlabeling van de headbangers (verbeter als ik het fout). Dus je kan er 1 van de 2 af halen. En die black thunder rocket zou ik niet nemen. veelste duur voor 1 pijl 5,95.

Maar die Headbangers/knockout knallen wel lekker dan?

Ik zou zelf voor de Extreme Thunder Rockets (ABC Vuurwerk) 6 stuks €5.95 gaan. Die zijn de beste prijs en hebben een klein crackling boeketje. Black Thunder Rocket (ABC Vuurwerk) 1 stuks? volgens mijn €5.95 Is een sierpijl en volgens mij geen knalpijl. Trouwens ook veel te duur voor wat je krijgt. Knock out en headbangers zijn wel leuk maar ook heel duur. Sky blitz weet ik niet.

Ik zou dus gewoon voor de Extreme thunder rockets gaan omdat ze hard zijn en het goedkoopst.
Volgens mij knallen alle pijlen ongeveer even hard omdat er in een pijl max 2 gram flash mag.

Die knock out pijlen van Lesli zijn ook zeker niet verkeerd! Ik zou gewoon de goedkoopste nemen, al die knalpijlen zijn in principe een pot nat.

Vond de Thunder rockets van Maddog dit jaar uitstekend!
Vorig jaar veel weigeraars maar dit jaar absoluut niet.
Ze kwamen ook behoorlijk hoger dan de sick 6.;)

Die Flash van Schuurmans voor 20 tientjes is rommel. Meer een sierpijl dan een knalpijl. Zal het filmpje nog wel eens posten. Dikke rommel voor die prijs. Kun je beter de navigator pijlen van rubro kopen, die hebben een lekkere burst. De skyblitz knalde veel harder dan die Flash. Domper van 2013-2014

Die Flash van Schuurmans voor 20 tientjes is rommel. Meer een sierpijl dan een knalpijl. Zal het filmpje nog wel eens posten. Dikke rommel voor die prijs. Kun je beter de navigator pijlen van rubro kopen, die hebben een lekkere burst. De skyblitz knalde veel harder dan die Flash. Domper van 2013-2014

Ook goed aan de prijs voor een paar pijlen :p

Dit jaar zowel de sick6 pijlen gehad (10 pakjes) als de extreme bang rockets (3 pakjes) en mijn mening: knallen nagenoeg gelijk, maar vind de sick6 iets leuker persoonlijk omdat ze iets lager knallen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan