Hardste knalpijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
oké , maar ja ik kan geen winkel vinden in de buurt waar ik extreme bang rockets kan kopen :( woon in Zeeland, Schouwen Duiveland.

vorig jaar de hindoo rockets van broekhoff geprobeerd. geen slechte vuurpijlen. harde knal + rood boeket voor eurotje of 8 per 3 pijlen. extreme bang rockets nog niet geprobeerd. misschien leuk voor dit jaar

Sky Blitz van broekhoff en Extreme Bang :) sky blitz warren vorig jaar nieuw en op oudjaarsdag nog last minute 6 pakken erbij gehaald

Ik weet dat iedereen een knal anders ervaart, maar ik vraag me af of de knal van een knalpijl, zoals de sick6 of de extreme thunder rocket net als een single shot is, zoals de binkie of de Whistling Thunder Queen, Thunderking of Asian Thunder, of een ander.

Weet iemand dit?

naar mijn beleving gaan ze over het algemeen net een tikkeltje harder dan singleshots, had vorig jaar de thunder rockets van cafferata en die knalde naar mijn idee net iets harder als binkies. iemand anders had extreme bang rockets, ook die gingen net iets harder.

Ik weet dat iedereen een knal anders ervaart, maar ik vraag me af of de knal van een knalpijl, zoals de sick6 of de extreme thunder rocket net als een single shot is, zoals de binkie of de Whistling Thunder Queen, Thunderking of Asian Thunder, of een ander.

Weet iemand dit?

Om dta te testen, zou je ze op één vaste plaats moeten testen met zo min mogelijk factoren die de knal kunnen beinvloeden. Dan kom je dus uit bij zaken die je op dit forum niet aan mag posten.

Ik denk dat de verwachting die je bij een single shot of pijl hebt al anders is. Een single shot heeft al een burst om de bombette de lucht in te schieten. De pijl heeft een eigen motor met een heel ander geluid. Ik denk dat het appels en peren vergelijken blijft.

Ten eerste, beiden bedankt voor het antwoord. Ten tweede, ik ben mij bewust van de overige factoren die betrekking hebben op de beleving van de knal, echter hebben deze onafhankelijke factoren zoals wind, plek en overige zaken geen belang bij mijn abstracte vraag. Het ging mij puur om de knal, niet om de stijglading, geluid ervan en aankleding van de pijl. Het was opzettelijk een abstracte vraag met de intentie een reactie te verkrijgen zoals zyzal zo vriendelijk heeft gegeven. Jupilerfreak desalniettemin bedankt voor je verlichtende toelichting:).

Ik snap je vraag goed. Wil je puur achter intensiteit van de knal komen, dan zou ik je dus dingen moeten vertellen die ik je hier niet mag vertellen.

Maar ik kan uit mijn eigen ervaringen moeilijk terug halen wat nou harder ging. Het eerste dat in mij opkwam was de Extreme Bang rocket. Volgens mij ging die wel wat harder dan de single shots.
Ik weet nog wel dat de Horror Thunder, Thunderclaps, Chinese Lola pijlen en Sun Warrior allen minder waren dan Binkies, Asian Thunders en de knallers van China Red. Wel harder dan Shocks en Thunderkings. De Asian Thunder Rockets kan ik echter niet plaatsen.

Kan je met dit antwoord beter uit de voeten?

Hier kan ik beter mee uit de voeten, mijn vraag betrof de subjectieve ervaring van degene die het afstak. Met het idee van; knalt een knalpijl harder dan een single shot. Het blijkt dat dat in enkele gevallen het geval is, in anderen weer niet. Bedankt:).

Iemand ervaring met de Knock Out Rockets van Lesli?

jep ik heb ervaring met deze pijlen (teminste met de headbanger ,dat is een omlabeling van ze ;p) ze knallen goed , erg leuke pijlen,
hier nog een filmpje van mij van 18 stuks.

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan