Hardste knalpijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand een mooie knalpijl van Zena of GBV?

GBV komt dit jaar met een pijl-versie van de Asian Thunder, voorzien van een harde fluit en burst. Ik heb 'm nog niet live gezien maar als het in de buurt komt van de Asian Thunder single shot dan lijkt mij dit een goed pijltje!! Op veel websites worden deze pijlen al aangeboden.

Heeft iemand ervaring met de Hindoe Rocket en de Thunder Rocket (zgn. Nederlandse Lawinepijl)? Ze zijn allebei o.a. te koop bij Vuurwerkland-verkooppunten. Hier wat plaatjes:

Hindoe Rocket:
732%20hindoe%20rocket%201.png

Thunder Rocket:
730%20thunder%20rocket.png

Allebei ervaring mee, is niet echt een knalpijl te noemen.
Burst is niet veel harder dan sierpijlen van gelijkbare prijs of zelfs veel lager.

Extreme Bang Rocket is voor mij ook de hardste knalpijl, alleen voor mijn gevoel knalde hij vorig jaar (09/10) minder hard dan 2 jaar terug (08/09).
Maar voor de prijs vind ik het een goed product. :)

dit is wel een leuk topic maar wel moeilijk net als smaak moeilijk te zeggen.bv met knalvuurwerk je hebt knal met dof(net als bas in muziek)en schel geluid.ik hou van pijlen die een echt dof geluid hebben.vaak gaan pijlen (legaal)in nederland de schelle kant uit,vraag me af of dat meer mensen dat is opgevallen?ik heb het over de klanktoon en niet over de hardheid.er staat hier op de site een vergelijk topic (niet van mij)toen viel mij dat pas echt op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan