Hardste knalpijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net de extreme bang rocket van b&w en de thunder rocket van cafferata tegelijk afgestoken. Ze gaan allebei even hard, ik hoor in ieder geval geen verschil. Dus als je nog moet halen. Ga voor de thunder rocket wand die kost maar 3,5 euro

De hardste pijlen zijn volgens mij toch: sick6, Extreme Thunder Rocket van China red en de extreme bang rockets. Als ze op de grond afgaan lijkt het net bij alle drie of het iligaal is :P

zoiezo de sick 6.
Wat een rake klap komt er van die pijl af , en het crackling effect is mooi meegenomen.

De extreme thunder rockets! Ik vond ze erg hard knallen, en het titanium boeketje is een leuk extraatje!

De hardste pijlen zijn volgens mij toch: sick6, Extreme Thunder Rocket van China red en de extreme bang rockets. Als ze op de grond afgaan lijkt het net bij alle drie of het iligaal is :P

Extreme THunder Rockets (China Red) en Extreme Bang Rockets zijn volgens mij hetzelfde product? Tenminste.. Als ik de afbeeldingen ervan naast elkaar leg?

Sky blitz van Broekhoff knalde net zo hard als een flinke nitraat, geen idee hoe dit in vergelijking staat tot de andere pijlen.

Sky Blitz waren best goed inderdaad maar de extreme bang rockets van Wolff gaan er wel overheen.

Ik was afgelopen jaar in goede zin verbaasd van de Sick 6 Rockets!

Overdag een paar afgestoken en het was eem hele goede knal met nog leuke crackling.
En 's avonds kwamen we erachter dat ze nog een goud boeketje erbij hadden!
Echt top pijlen en duur zijn ze niet!

En de Asian Thunder Rockets.
Een letterlijk oorverdovende fluit gevolgd door een goede knal met een boeket in verschillende effecten.
Varierend van red, crackling multicolour en nog een aantal! Dit jaar €4,95 meen ik, €1 goedkoper dan voorheen (6 stuks per verpakking)

Ik was afgelopen jaar in goede zin verbaasd van de Sick 6 Rockets!

Overdag een paar afgestoken en het was eem hele goede knal met nog leuke crackling.
En 's avonds kwamen we erachter dat ze nog een goud boeketje erbij hadden!
Echt top pijlen en duur zijn ze niet!

En de Asian Thunder Rockets.
Een letterlijk oorverdovende fluit gevolgd door een goede knal met een boeket in verschillende effecten.
Varierend van red, crackling multicolour en nog een aantal! Dit jaar €4,95 meen ik, €1 goedkoper dan voorheen (6 stuks per verpakking)

die asians zijn heel goed ja net zoals hun thunderkings (asian thunderkings meer knal)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan