Hardste knalpijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tolle Lola knalt ook wel lekker hoor (niet die Silver Thunder want die knalt voor geen meter)
Maar de hardste is de Extreme Bang Rocket denk ik.

Dan heb jij nog nooit een Fenix nitraat gehoord Teun!
Een extreme bang rocket kun je ongeveer vergelijken met een Chooet banger.
Maar ja je zei zelf al 'ik denk'.

Mij lijkt die The Best ook wel hard knallen. Ik weet dat prijs niet altijd knal bepaalt maja 10 euro voor een pijl. Dan zal die wel goed moeten zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

Dan heb jij nog nooit een Fenix nitraat gehoord Teun!
Een extreme bang rocket kun je ongeveer vergelijken met een Chooet banger.
Maar ja je zei zelf al 'ik denk'.

Ik heb ze zeker wel gehoord een aantal keren. En de Extreme Bang Rockets ook. Maarja iedereen ervaart een knal anders je kan een mening nooit vastzetten voor een ander en daarom zei ik "denk ik". :wink:

nou mijn Extreme Bang Rockets kwamen in de buurt van een 2008 supervlinder, ga nou niet zeggen van dat kan niet enzo want het ligt er ook aan waar je hem afsteekt.

Hij zegt toch niet dat hij allebeid de producten op dezelfde plek heeft afgestoken.

Maar een knal hoort iedereen anders, daar kunnen we over blijven discussiëren. Maar wat vast staat is dat de Extreme Bang Rocket heel hard knalt!

ik kan bij de ene winkel thunder rockets kopen van mad-dog, 6 stuks voor 5 euro 50, ze zien er hetzelfde uit als de extreme bangs qua vorm, alleen dan met een etiketje erom van Mad-dog en geen oranje dopje op de lont. Ik vraag me af of dit niet gewoon dezelfde productie is met een ander merkje,

Ik heb ze vandaag getest die mad dog pijlen en zijn zeer goed!
vergeleken met de extreme bang rocket en vond de maddog beter.
Ze zullen allebij even hard gaan ongeveer maar de extremebang vind ik veelste hoog gaan.
Maddog gaat dus lager waardoor hij veel harder klinkt.

Ik vind de Extreme Bang een leuke goede knalpijl met een leuke kleine crackling erbij, zeker voor Nederlandse begrippen. Ik ga vandaag bij vuurwerkland zoetermeer er zeker nog een paar halen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan