Hardcore helium

Wil denk nog wel een waaier rambak aanschaffen , heb 2x turbine in bestelling staan

Deze op nr 1 volgens jullie?

Waar ik hem nu opnieuw besteld heb is maar 20 minuutjes rijden, dat is geen 4 euro verschil waard haha. Nee ben er tevreden mee, nog een keertje alles uit de kast en daarna (2026/2027) lekker naar de zon omdat Oud & Nieuw niet meer gevierd mag worden in Nederland.

Waar ik hem nu opnieuw besteld heb is maar 20 minuutjes rijden, dat is geen 4 euro verschil waard haha. Nee ben er tevreden mee, nog een keertje alles uit de kast en daarna (2026/2027) lekker naar de zon omdat Oud & Nieuw niet meer gevierd mag worden in Nederland.
Naar de zon? Net over de grens kun je het ook al gewoon gaan vieren hoor :P

Naar de zon? Net over de grens kun je het ook al gewoon gaan vieren hoor :P
In Duitsland? De Belse gemeente waar mijn broertje woont is het afsteken namelijk ook verboden, gebeurt daar op wat verdwaalde bakjes na ook amper tijdens de jaarwisseling.
Een vroegere vriend van mij woont vlakbij Winterberg in Duitsland, maar de filmpjes die hij jaarlijks doorstuurt. Halen het qua sfeer voor mij niet met hoe het in Nederland er altijd aan toe gegaan is.
Dan vertrek ik liever voor 10 dagen uit dit donkere moeras.

In Duitsland? De Belse gemeente waar mijn broertje woont is het afsteken namelijk ook verboden, gebeurt daar op wat verdwaalde bakjes na ook amper tijdens de jaarwisseling.
Een vroegere vriend van mij woont vlakbij Winterberg in Duitsland, maar de filmpjes die hij jaarlijks doorstuurt. Halen het qua sfeer voor mij niet met hoe het in Nederland er altijd aan toe gegaan is.
Dan vertrek ik liever voor 10 dagen uit dit donkere moeras.
In Duitsland inderdaad, in België zijn er wel wat gemeenten waar het mag maar daar hebben ze de traditie niet zoals we die hier hebben.

Je kunt onderhand beter overwegen om 365 (366) per jaar uit dit donkere moeras te vertrekken...

Maar terug on topic, dit jaar nog één keer lekker genieten en daar past een Hardcore Helium prima bij :)

Back
Bovenaan