Hardcore helium

Bedankt voor de beelden masterbsc en pyroblom.

Wat zouden jullie doen ik twijfel tussen deze en Bonfireworks Golden Bonfire Fanshape.

Liefst wil ik beide maar helaas niet mogelijk

De laatste salutes geven deels de charme van de Golden Bonfire fanshape. En uberhaupt het Z shape effect is dik, eigenlijk is het in mijn optiek een verbeterde Elegant Night van Funke. De burst van de Hardcore Helium was echt indrukwekkend en gecombineerd met de schietwijze helemaal. Ik vind het een moeilijke, beiden zijn boxen die tot de top horen en als je dan moet kiezen dan zou ik eerlijk gezegd je laten leiden tot het geld. Bij de Bonfire fanshape krijg je natuurlijk meer schoten, stel dat ze ongeveer even duur zijn voor jou dan zou ik voor de Bonfire gaan.

Beiden keuzes zijn goed en het zijn beiden boxen dat je publiek het 'wow' gevoel krijgt. Bij de Hardcore Helium hebben ze dat bij de hele box en ik denk bij de Bonfire vooral op het laatst.

De laatste salutes geven deels de charme van de Golden Bonfire fanshape. En uberhaupt het Z shape effect is dik, eigenlijk is het in mijn optiek een verbeterde Elegant Night van Funke. De burst van de Hardcore Helium was echt indrukwekkend en gecombineerd met de schietwijze helemaal. Ik vind het een moeilijke, beiden zijn boxen die tot de top horen en als je dan moet kiezen dan zou ik eerlijk gezegd je laten leiden tot het geld. Bij de Bonfire fanshape krijg je natuurlijk meer schoten, stel dat ze ongeveer even duur zijn voor jou dan zou ik voor de Bonfire gaan.

Beiden keuzes zijn goed en het zijn beiden boxen dat je publiek het 'wow' gevoel krijgt. Bij de Hardcore Helium hebben ze dat bij de hele box en ik denk bij de Bonfire vooral op het laatst.

Bedankt voor je reactie, hardcore helium besteld. Bonfire is iets te prijzig € 179, verkoper heeft zijn prijs aangepast.

Dit was voor mij samen met The legend wel echt de topper van de avond. Heerlijke burst en mooie grote boeketten. Deze gaat er volgend jaar 100% weer komen!

Zo hé! Ook een topper dit. Grote effecten en goede burst. Stond te dichtbij om helemaal op beeld te krijgen. Excuses hiervoor.

Het schieten is dik maar ik hou to hè cht niet van die donkergouden kamuro's hè...vind het leeg, maakt weinig indruk. Doe mij liever brocade, fairy dust of king crown. Ik zou hem daarom incl prijs/duur niet nemen

Was inderdaad snel voorbij zal er dan geen 125meer voor neerleggen, 30mm echt groot effect en burst zat goed. hier ook te dichtbij helaas.

Kijk, met betere camera is het goud veel mooier. Mooi ding, maar moet met die snelheid vs prijs wel in je budget passen

Vind hem op de laatste video ook erg goed over komen, op de andere ook wel maar eens met Richardus over het goud. Mooi bak dit, wil ik wel eens in de straat hebben.

Back
Bovenaan