Hardcore Hammer [Watt] [Nieuw 2026]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 1082
Artikelnaam: Hardcore Hammer
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1799 gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: Hart schlägt er zu! Der „Hardcore Hammer“! Dieser 100-Schuss-Compound feuert Reihe um Reihe beeindruckende Effekte: von goldenen und farbigen Palmen mit knisternden Perlen bis hin zu schimmernden Weiden und bunten Dahlienexplosionen. Jede Serie baut sich mit Solo-Aufnahmen für Spannung und vollen Salven für ultimative Feuerwerksgewalt auf. Roh, kraftvoll und genau wie der Name verspricht: Dieser Compound ist perfekt!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Hardcore Hammer.png

Wij danken Lesli feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Oh wauw! Het effect wat in het eindschot van de Great Wall zit, komt er veelvuldig in voor vanaf 35 seconden!
Dat mogen ze wel in meer producten stoppen!

Heel mooi zo op video. Maar hoe staat deze in de straat vraag ik me dan toch af. Alles van Lesli afgelopen jaar viel me toch iets tegen vergeleken met concurrenten. Op Riakeo na dan.

Heel mooi zo op video. Maar hoe staat deze in de straat vraag ik me dan toch af. Alles van Lesli afgelopen jaar viel me toch iets tegen vergeleken met concurrenten. Op Riakeo na dan.
Dat is altijd de vraag, een video geeft een impressie die soms nauwkeurig is maar vaak komt een product in de straat toch net iets anders over. Dat kan zowel in positieve als negatieve zin zijn.

Al met al vind ik het een mooi product, vermoedelijk uit de HFF fabriek aan de effecten te zien en daar zien we vaak dat de video's aardig overeenkomen met het product in de straat.

Oh wauw! Het effect wat in het eindschot van de Great Wall zit, komt er veelvuldig in voor vanaf 35 seconden!
Dat mogen ze wel in meer producten stoppen!

Neem aan dat je dat effect bedoelt van dat 'langzaam vliegende komeet' effect, geen idee hoe ik het moet omschrijven. Haha.

Het deed mij in elk geval aan deze compound van vorig jaar denken, NL productie.

Back
Bovenaan