Happy

Als je niet weet dat Hij is ziek iets goeds is kom je niet genoeg buiten :P
Misschien begrijp je niet dat de nederlandse consument hard genaait word door te hogen prijs in de winkel zal hij zelfs meer kosten vandaar de twijfel

Ach het was sarcastisch bedoeld.
Tuurlijk begrijp ik dat de consument hard genaait wordt, maar dit is al jaren gaande en is aan de consument zelf te danken. Die gaat akkoord met prijs, niemand wordt gedwongen.

Het hoeft maar een of twee keer voor te komen (slechtlopend duur product) en het volgend jaar is ie in uitverkoop tegen dumpprijzen omdat ie uit de collectie van de importeur moet. Dus je kunt je er wel tegen verzetten maar je moet (gezamelijk) willen. Maar goed genoeg offtopic.

deze pot heeft wel wat :P
een lekker stille betterij is weer wat anders heh :P

hij is grappig voor erbij meer niet.

Klopt dat filmpje wel
Er staat 1000 schots dit ding heeft 140 schots

Dat filmpje betreft een 1000 schots profblok waar ik eerder in dit topic naar verwijs om duidelijk te maken dat een bak met alleen tails en comets toch gaaf kan zijn. Ruben heeft het filmpje gevonden en getoond om te laten zien wat je dan mag verwachten.

Dus dat filmpje betreft NIET het product waar het over gaat, maar dient slechts ter voorbeeld hoe tails en comets toch gaaf uitgevoerd kunnen worden.

:bye:

Bedankt florian96 voor het filmpje!

Zo te zien is het helemaal niks ,Kleine effecten , veel te traag ,
Maar dat was ook te verwachten van 0.16 cent per shot :)

nee ik laat hem lekker staan:rolleyes:

--pyro99:bye:

ik vond hem ook flut vandaar dat ik gestopt was met filmen haha.
zeker als je budget niet zo groot is is dit helemaal niks.

bij nader inzien voor de 22.50 ga ik denk ik effe ietsje hoger voor de 100shots thunder cake van de asian budget line

net gezien , 2 woorden 7 letters = but cake .

koop dit niet , dit is zonde van je geld.

kan je toch nie verkopen man ...

happy

happy

Inderdaad, deze cake vanavond ook gezien op een demo, wat een paupercake zeg.
"Effecten" van niets.

heb hem ook gezien ok is geen knalcake en je hoeft geen grote effecten te verwachten maar voor die prijs is dit zeker geen slechte cake.

heb hem ook gezien ok is geen knalcake en je hoeft geen grote effecten te verwachten maar voor die prijs is dit zeker geen slechte cake.

Ok, de prijs is dan ook wel laag, maar dan nog leg ik liever €2,50 erbij en koop ik de burn out 56 shots, welke het veel beter doet.

Dit was echt om te huilen! Deze cake is nog geen stuiver waard! Maar dan ook echt geen stuiver! Zelfs met 1x de Raiders heb je meer plezier.

Mwa, dan nog niet lijkt me, wat eruit komt is echt minimaal. Effect snel weg, langzaam, kleine effecten..Gewoon bagger.

Back
Bovenaan