Happy Thunder Q

prima knal cake! kartonnetje als afsluiter om 1.30, 12 stuks gaf flinke herrie. volgend jaar weer hoor :D

Happy thunder q 2013 versie, gevolgd door een crazy kamikaze en de garden party 2 van pangu, je kunt het verschil tussen beide all at once cakes goed horen!

Hier aan het eind geschoten met 12 tegelijk
Immortal gold, Italian en spain fanstyle, Ct en Rage tegelijk en dan karton q thunders

Had een karton dus steeds in combinaties van 2x en 4x geschoten, geweldig weer! Vorig jaar een karton gehad, dit jaar weer en aankomend oud&nieuw zeker weer! Favoriete pot dit, hopelijk kunnen ze de kwaliteit zo houden, dan blijf ik ze kopen. Geen enkele cake die hier overheen gaat met de burst! Mensen wilden niet geloven dat dit NL vuurwerk was:D, zegt toch genoeg:wink:.

Prachtige all at once cakes. Ik heb ook geen product met een hardere burst kunnen ontdekken. Per 6 en per 4 geschoten, wat een geweld zeg!

Marchel, mijn complimenten voor deze nieuwe versie! Schitterende mines, prachtige kleuren met omhoog gaan, en dan die titanium knallen met een soort van glitter. Deze was beter dan vorig jaar! Alleen jammer dat er geen snel lont na het visco kwam. Volgend jaar wil ik een karton hebben!

Deze is volgens mij ook massaal gestookt onder de freaks.
Ziet er veel films van en hoort er veel positieve verhalen over.
Blijft natuurlijk ook een heerlijke cake.

Blijven de witte/zilvere blinkers er in zitten?Ook al was het niet helemaal de bedoeling is zeker geen verkeerde toevoeging bij deze. :)

Marchel, mijn complimenten voor deze nieuwe versie! Schitterende mines, prachtige kleuren met omhoog gaan, en dan die titanium knallen met een soort van glitter. Deze was beter dan vorig jaar! Alleen jammer dat er geen snel lont na het visco kwam. Volgend jaar wil ik een karton hebben!

Zijn de knallen even hard ?

Ik weet niet hoe hard ze vorig jaar gingen maar ze gaan een fractie harder dan de silver Salute 12x silver salute/8x happy thunder Q

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan