Happy Pyramid [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5059
Artikelnaam: Happy Pyramide
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Vulkanen: 2
Effectomschrijving:
Titanium Star 1: First white light and then red, green and yellow sparks with crackling.
Titanium Star 2: Red, green, silver and yellow sparks with crackling.

Stijghoogte: 1.5-2.5 meter
Richtprijs: € 5.95
Verpakkingseenheid: 60/1
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

Nieuw Label

13312748.092587fb.560.jpg

13312749.aa2b8b1e.560.jpg

Oud Label

5059_happy_pyramide-2011.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Fontijnen steek ik graag af voor de stilte, en de schoonheid, dit op rustige stookmomentjes, om even te genieten, de crackling geeft mij nu de reden om dit product niet te kopen.

Nee sorry, maar na dit filmpje gezien te hebben zijn ze die €5,95 echt niet! waard.
Als ze nou een stuk hoger kwamen maar nee helaas.

Ze lijken inderdaad niet spectaculair hoog te gaan.. Jammer.

Kan de topic titel niet even aangepast worden? Staat een 'e' te veel :p

Niet bijzonder genoeg voor €6, kan je beter één losse fontein van kopen of een heel goedkoop budget-potje waar je wat mee kan

op film vind ik um moeilijk te beoordelen.
Maar omdat de tijds duur behoorlijk kort is en de fontein denk ik niet echt hoog komt vind ik het eerder een afrader.

Idd, als het behoorlijk waait valt het altijd wat tegen. Neemt niet weg dat ze maar erg kort duren zoals al eerder aangegeven.:wink:

Goede prijs. 3 euro voor twee van zulke fonteinen is wel okee. Wil je wat beters, kies dan voor de fonteinen van Beko of Royal. Die zijn stukken beter, maar dan betaal je iets meer.

3 euro per stuk inderdaad, niet zo heel gek en het ziet er ook nog best leuk uit. maar ze zijn wel echt heel erg kort, en ook niet heel hoog. Je steekt ze aan en ze gaan eigenlijk alweer uit..

Ik had ook een filmpje gemaakt van deze fontijn, alleen slechte kwaliteit helaas.
Voor de rest gewoon een simpel fontijnen niks meer en niks minder.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Goed dat je dat zegt. Die heb ik namelijk nog nooit gehad. Dus daar kan ik niet over oordelen verder. Wel heb ik ze besteld. Dus na nieuwjaar hoop ik hier meer over te kunnen vertellen. :bye:

Hier een filmpje van mij van de wolff.

+ YouTube Video

ontopic, ik vind deze fontijnen erg duur ze komen helemaal niet hoog watik toch wel jammer vind van een nieuw product.

Back
Bovenaan