Happy New Year [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 144
Artikelnaam: Happy New Year
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Een verrassing voor de hele buurt en het perfecte product om na 12 uur mee te beginnen. Allereerst zal deze pittige fontein alle ogen op zich gericht krijgen, waarna de tekst HAPPY NEW YEAR zal oplichten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 8,99

144_happy_new_year.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk komt me dit product heel erg bekend voor qua label etc.
Kan het niet zo zijn dat dit een product uit de vroegere collectie is dat weer terugkomt?

Het idee is leuk maar ik heb zo het vermoeden dat de uitvoering niet erg goed is. Ik denk dat voor die prijs de zin ¨Happy New Year¨ heel klein zo zijn en misschien niet eens zo goed leesbaar door de ontbranding enz.

lesli had inderdaad al een keer eerder een product met die naam:

d592e5dcd27b75f4305222a.jpg

maar is altijd leuk om ff te proberen

Is dit niet hetzelfde concept als dat product van hardix ( happy dick ofso ) waarbij een gezicht ging gloeien?

Concept is inderdaad al langer bekend in Nederland. Ook Mercurius Vuurwerk (/Hardix Vuurwerk dan waarschijnlijk ook) had een oplichtende sjabloon; in dit geval een clown. Des niet al te min lijkt ook dit mij een heel leuk product om te hebben, maar helaas geen vuurwerk wat ik om 12 uur zou gaan afsteken.

Leuk idee, vond de Smiley-fontein ook grappig, maar vind de uitwerking van deze fontein wat de letters betreft niet echt goed op de film.
Hopelijk is ie wel goed in productie, voor dat geld ga ik hem namelijk wel proberen.

Back
Bovenaan