Happy December!

Op Facebook hebben we om 00.00 uur ook even een leuke actie erop gezet, omdat het DECEMBER is!!! :D
(Meedoen kan vandaag nog)

12289715_1260542027304738_6822331452293643998_n.jpg

Hallo freaks eindelijk. December will be magic again. Idd een lekkere koufront, een pak sneeuw en daar een vorstperiode overheen. Zou mooi zijn.
Heb de ster op gehangen.DSC_0005[1].jpg

Ik ga in het donker naar me werk toe, en in het donker naar huis
Laat 31 december snel komen, maar ook niet te snel voorbij gaan
Heb er zin in, in alle voorbereidingen en nieuwe producten testen

Woensdag 2 folders opgehaald bij vuurwerkwinkels in Reeuwijk, op de rest zit ik te wachten.

Deze hele maand elke weekend een lang weekend, vrij. Had nog aardig wat vakantieuren over dus xD

Eindelijk 3 dagen achter elkaar dat t droog blijft. Hoop niet dat t met Oud & Nieuw t weer van daarvoor word.

Zie al in meerdere huizen kerstverlichting staan. Sinterklaas komt er ook aan. Maar we hebben nog 27 dagen te gaan.

Geen cent te makken nu. Dus kan helaas geen vuurwerk bestellen. Wachtende op de volgende loon en dan gelijk bij n winkel 5 wave cakes bestellen xD

December = YAY

Klopt die had ik vorige week al niet echt cheap.
Aldi is 50 crackling balls voor 4 euro ofso zelfde voor knetterlint vele malen intresanter.
Niet dat lidl extreem duur of slecht is hoor.

Nee klopt het is niet echt goedkoop, maar als nog goedkoper als je het bij de locale dealer moet halen schilt toch weer 2/3euro per pakje en vind het persoonlijk wel leuk om zoiets te hebben:p

December is er weer en je ziet buiten overal weer sierverlichting opduiken. Geeft toch wel een hoop sfeer in deze donkere, maar gezellige maand. Zeker als je dan buiten loopt en in de verte de eerste knallen al hoort, dan krijgt je toch echt wel het decembergevoel. Helaas zit alleen het weer nog niet mee!

Back
Bovenaan