Happiness

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 5036
Artikelnaam: Happiness Cake
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: rode sterren, groene sterren, gele sterren en zilver glitter.
Tijdsduur: 20-30 seconden
Stijghoogte: 10-15m
Richtprijs: ...
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

Nieuw Label

13312745.1726518c.560.jpg

Oud Label

5036%20happiness%202011gr.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Komt er nog een video van? 90 shots soort fluitcake? Naja ik zie wel als de video online komt(als die nog komt)

Hier een filmpje geschoten tijdens een winkeliersdemo:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vond hem zelf erg tegenvallen. de boeketten waren niet groot en over de burst nog maar te zwijgen.

Ik heb ze niet geteld maar ze komen toch echt wel in de buurt!!!

Het is wel een leuke cake! Jammer dat ie al is uitverkocht bij Jaco...

Ik tel inderdaad ook maar 25 shots per cake:rolleyes:
Hij schiet 5 salvo's van 5 schoten zo te zien
best raar:rolleyes:

--pyro99:bye:

Het is inderdaad erg verwarrend allemaal, maar het komt erop neer dat de cake geen 90 schoten telt maar in de plaats daarvan, maar 25schoten en hij per 3 geschoten word op mijn filmpje. Hij werd inderdaad ook omgeroepen dat hij 90 schoten heeft maar als je een dummie van deze cake ziet dan kunnen er hoogstens maar 25schoten in zitten. Ik snap ook niet waarom op het label dan 90schoten staat, maar dit zou ergens wel fout zijn gegaan.

Heb hem zojuist gezien bij mijn dealer.
Het is een pot formaat als de happy 140 van asian budget.
Vierkant en laag dus niet zoals de afbeelding maar dat is vaker zo bij die fotoshop talenten daar.

Potje weegt ook niet veel dus verwacht een zelfde tobber als de happy.

Je hebt er wel rekening mee gehouden dat als je een dummy in je handen hebt die lichter is als een echte ? (hoop dat het een dummy was :p)

Hier een filmpje geschoten tijdens een winkeliersdemo:
(HD)
movie
Vond hem zelf erg tegenvallen. de boeketten waren niet groot en over de burst nog maar te zwijgen.

Filmpje klopt niet , dat is niet de happiness cake.

--------------------------------

De cake is erg klein , had hem ook getest en heeft ongeveer hetzelfde effect als de Happy van asian budget line!! (niks waard dus)

Heb hem ook gefilmd , zal ik strax of morgen even posten :wink:

--pyro99:bye:

waar blijft het filmpej?

Maar idd deze cake was net zo slecht als de Happy 140..
dit is de zelfde alleen dan in 90sh! wat een Rotzooi producten had proline dit jaar!
Het is om te huilen!!!!!

ja totaal anders maar heeft breeschoten kruiterij niet ook een happines pot ??

en ik haat filmpjes waarop importeurs 2 of 3 producten schieten zodat het effect groter lijkt

Back
Bovenaan