HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
De secretcakes waren de final frontier en de meteor rain. Deze waren eind november openbaar gemaakt in de webshop, waarvan de final frontier is uitverkocht

Net terug van Haokan, ontzettend rustig (ik was de enige, er liep genoeg personeel) dat was wel ff anders vorig jaar. Bestelling compleet, binnen 5 minuten was ik alweer onderweg. Ging dus super bedankt!

Net terug, ben denk ik nog nooit zo snel geholpen in een vuurwerkwinkel :D - bestelling stond klaar, werd gecontroleerd door twee man, bij mij ook verder nog niemand in de winkel. OK, ik was vroeg (5:50u), maar ideaal!

Overigens voelde ik ook geen stress bij de heren, ze verwachten vooralsnog geen problemen. Er moest nog 1 levering komen, maar dat zal niet zo spannend zijn, gezien de reactie daarop.

Haokan Oisterwijk was ook super rustig. Was als enige in de winkel. Dacht echt huh? Waar is heel Nederland? Wel even anders vergeleken met vorig jaar! Top geregeld Haokan!

Jaah Kamikaze, ik miste je al! Was vorig jaar toch best nog wel gezellig met al die andere freaks?!!
Dat wel, maar een jaartje Brabantse gezellig mag ook wel haha. Volgend jaar misschien weer. Gaan we weer uitgebreid aan de koffie?

Zijn er minder klanten of is het gewoon beter georganiseerd?

Beetje van beide misschien? Hoorde zo her en der wel meer mensen die Haokan Pijnacker in hadden geruild voor een andere winkel. En ze zullen ook vast wel geleerd hebben van de afgelopen jaren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan