Ed Raket Vuurwerk

Jaar geleden geweest paar topunten en minpunten

Toppunten = -goede collecite
minpunten = -mog gratis vuurwerk niet uitzoeken kreeg iets wat minder waard was dan wat ik aan gratis kreeg

-Was veel niet aanwezig , veel vervangers , waarbij niet overlegd werd met de klant

-als je iets had besteld hielden ze geen rekenning mee dat er zoveel apart moesten liggen voor de bestellingen , naar mij idee

Bedankt voor deze mening. Erg waardevol dat klanten een mening verkondigen.

ik dacht eerst dat tommythunder ook een mening verkondigde, maar zo te zien is dit Ed zelf.. Wel jammer want ik was bijna overtuigd over de klantgerichtheid/service/kwaliteit vd winkel..

Ik zoek mn vuurwerk dan toch maar bij dezelfde winkel als vorig jaar.. jammer dat die wel verder weg zit, maar waar je evengoed online bestellen kan.

Net terug van Ed Raket. Vriendelijke mensen, het grootste gedeelte van de bestelling hadden ze snel bij elkaar gevonden. Alleen bij de Heron cakes is het even misgegaan. Heron Show Pack 1 (3* versie 1 en 2* versie 3) waren niet op voorraad ondanks de voorbestelling, erg jammer. Heb wel vervangers gehad uit dezelfde serie maar de effecten zijn toch helaas minder dan versie 1 en 3 van de Showpack collectie.

Komend jaar ook dealer van China Red, zie hier

Op dit moment vindt er een opruiming plaats van het assortiment, zoals te zien is op de website. O.a. het Rubro buurtassortiment is daar nog te vinden. Mijn interesse is gewekt ! :)

Nog nooit geen problemen gehad met me bestellingen, altijd alles gekregen wat ik besteld had en ook me gratis vuurwerk wat ik had aangegeven. Werd altijd snel geholpen, personeel ook altijd vriendelijk. Voor mij alleen maar dikke ++++++ punten

A.S Zondag DEMO:
10850154_623197934469338_2998871429361800129_n.jpg

Leuke gezellige zaak. Ben er vanavond geweest voor mijn bestelling. Helaas waren mijn tolle Mina’s niet geleverd/niet op voorraad. Met Ed samen vervangers uitgezocht. Kom er zeker weer terug.

Zou er dit jaar voor het eerst heen gaan, maarja...

Gisteren een hele nette mail gekregen met een voor mij keurige oplossing: Geld terug, of doorschuiven met extra vuurwerk (en in geval van algeheel verbod ook geld terug).

Ja is heel net opgelost. Ik had dit jaar een aardige bestelling, mede door de CR freakactie. Helaas keuzes moeten maken.

zeker netjes opgelost. Ik zou dit jaar voor het eerst langs deze zaak gaan, dus ben wel teleurgesteld. Heb mijn geld terug gevraagd.

Sterkte Ed

Back
Bovenaan