HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad een heel verschil met FPM Bizzle. Snap al dat gezeik hier ook niet. Site deed het gewoon prima, misschien een minuutje vertraging maar bij lange na niet zo erg als andere jaren. Goede aanbiedingen, goed assortiment. Dat alles zo uitverkocht is rekent men hier Haokan voor aan? Wat kan Haokan er aan doen dat al die mensen op die cakeboxen zitten te azen? Volgens mij is het al lang en breed bekend dat veel boxen zo zijn uitverkocht dus moet je maar op een teleurstelling rekenen en blij zijn als het toch lukt.

Ben het helemaal met je eens, ik heb ook twee uur zitten wachten of er producten terug kwamen, maar die kwamen helaas niet. Natuurlijk baal ik maar ik zat ook met een smile op mijn gezicht dat er zo'n stormloop op veel producten waren of nog steeds zijn. Ik heb gelukkig wel een BA in mijn winkelwagen staan maar moet Jo nog even appen of ik deze dan kan ophalen in Pijnacker.
Het zou misschien leuk zijn van de gelukkige kopers dat zij een positief bericht zouden kunnen plaatsen want het zijn weer schitterende aanbiedingen en Jo heeft toch menig vuurwerk liefhebber blij gemaakt. dat er personen zijn die niet geslaagd zijn daar kan hij niets aan doen. Dus aan de klagers : doen jullie dat in de supermarkt of welke andere winkel dit ook of ....
Jo bedankt voor het mogelijk maken :)

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling.
Hieronder enkele toppers die ik heb kunnen bemachtigen. :wink:

Thorn
Leaping Lions
Immortal Gold Box
Raptor Box 111's
Gravity
Daisy Beam
Secret Salute 4x
Flacid Cannon
Fixxxer
Superblitz
Transbomber 144's
Chrash Box 100's

Mooi vuurwerk kunnen bestellen geen problemen gehad! Tien siercakes besteld daarna filmpjes op YouTube bekeken zag er goed uit.

Haha wat een reactie's allemaal hier zeg.. sommige echt te droevig voor woorden!! Je zag dit toch al aankomen, een mega drukte, mensen die alles in hun winkelwagen stoppen, iedereen achter de zelfde producten aan....dus "hot" items zijn natuurlijk snel weg!!
Waar maakt men zich toch druk om, zijn ergere dingen in het leven dan het mis lopen van een cakebox in de uitverkoop!!

Vanaf 19:00 een half uur op de F5 knop zitten tikken maar na een half uur bingo! Een transbomber en een blue circle en een crash box. Hard werk en een vinger vol blaren maar dan heb je ook wat! Bedankt Jo! Was weer een hectische vrijdag met gelukkig een hoofdprijs!

Rond 22:30 nog een crashbox toe kunnen voegen, anders was het helaas niet lonend geweest om te rijden. Al met al een klein deel van de wensenlijst binnen, maar ach....het was gezellig! Rekende verder nergens op, dus gewoon tevreden met wat ik heb.

Bedankt weer!

Ben wel benieuwd wie de zena triumph en de zena mayhem heeft weten te bemachtigen in Pijnacker. Waren van beide maar 1 verkrijgbaar. Dan moet je wel heel vlug zijn;)

Zo zie je maar weer, het leven van een Pyro gaat niet over Rozen! Ik heb weer een avondje kunnen lachen! Toch mooie producten kunnen scoren! Transbomber net niet, 2x Crash Box en 1x Psycho Box! Ik zie wel hoe de logistiek verloopt dit jaar! Uiteindelijk draait het bij mij om het vuurwerk! Niets meer, niets minder!

Ben wel benieuwd wie de zena triumph en de zena mayhem heeft weten te bemachtigen in Pijnacker. Waren van beide maar 1 verkrijgbaar. Dan moet je wel heel vlug zijn;)

De Mayhem was het derde item in mijn winkelwagen was niet zo snel hoor beetje mazzel :p

Ik snap niet dat iedereen zich heeft laten verleiden.

En ik snap niet dat jij deze opmerking maakt, want het is toch iedereen zijn eigen keus om goedkopere producten op de kop te tikken. Ik vraag me echt af waarom je deze opmerking maakt want hij hoort hier helemaal niet thuis, of onderbouw in ieder geval je opmerking. Dan kunnen we er misschien iets mee :angel:

En ik snap niet dat jij deze opmerking maakt, want het is toch iedereen zijn eigen keus om goedkopere producten op de kop te tikken. Ik vraag me echt af waarom je deze opmerking maakt want hij hoort hier helemaal niet thuis, of onderbouw in ieder geval je opmerking. Dan kunnen we er misschien iets mee :angel:

Zo goedkoop is het helemaal niet voor een besteling in februari.
En dan ook maar een handvol pareltjes beschikbaar.
Later in het jaar kun je mooiere producten voor dezelfde of lagere prijzen vinden bij verschillende winkels.
Ook bij haokan zelf.
Maar dat is mijn mening.

Je zou nu maar kijken hahaha, transbomber crahs box alles op voorraad, double demolition... vroeg op staan loont :p,, alleen ga ik er niet meer heen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan