Torrr
VWC lid
Inderdaad een heel verschil met FPM Bizzle. Snap al dat gezeik hier ook niet. Site deed het gewoon prima, misschien een minuutje vertraging maar bij lange na niet zo erg als andere jaren. Goede aanbiedingen, goed assortiment. Dat alles zo uitverkocht is rekent men hier Haokan voor aan? Wat kan Haokan er aan doen dat al die mensen op die cakeboxen zitten te azen? Volgens mij is het al lang en breed bekend dat veel boxen zo zijn uitverkocht dus moet je maar op een teleurstelling rekenen en blij zijn als het toch lukt.
Ben het helemaal met je eens, ik heb ook twee uur zitten wachten of er producten terug kwamen, maar die kwamen helaas niet. Natuurlijk baal ik maar ik zat ook met een smile op mijn gezicht dat er zo'n stormloop op veel producten waren of nog steeds zijn. Ik heb gelukkig wel een BA in mijn winkelwagen staan maar moet Jo nog even appen of ik deze dan kan ophalen in Pijnacker.
Het zou misschien leuk zijn van de gelukkige kopers dat zij een positief bericht zouden kunnen plaatsen want het zijn weer schitterende aanbiedingen en Jo heeft toch menig vuurwerk liefhebber blij gemaakt. dat er personen zijn die niet geslaagd zijn daar kan hij niets aan doen. Dus aan de klagers : doen jullie dat in de supermarkt of welke andere winkel dit ook of ....
Jo bedankt voor het mogelijk maken