Welke kleuter heeft alle boxen in Pijnacker in zijn (of haar) winkelwagen gezet?
Inderdaad boxen buurt assortiment ect, waren wel heel snel weg, wel 1 transbomber kunnen pakken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke kleuter heeft alle boxen in Pijnacker in zijn (of haar) winkelwagen gezet?
Idd.. Apart systeem trouwens dit. Kun je niet beter de voorraad pas afschrijven als er daadwerkelijk betaald is? Nu krijg je dit soort fratsen.
Is geen vreemd systeem anders denk je dat je je spulletjes netjes in je winkelmandje hebt terwijl hij is uitverkocht
Veel minder rap tempo. Site doet het gewoon. prijzen zijn beter en er staan nu nog producten op voor een betere prijs die bij haokan al uitverkocht zijn. Neem het buurtassortiment. In Leeuwarden 15e goedkoper en staat er nog steeds in.
Is geen vreemd systeem anders denk je dat je je spulletjes netjes in je winkelmandje hebt terwijl hij is uitverkocht
Er is zoveel weg of gereserveerd dat ik niet aan het minimale bedrag van 75 euro kom, what a joke ....
Ik heb niet zoveel zin om al de pagina's terug te gaan lezen, maar was het bij deze winkels tijdens de verkoopdagen niet ook een bende?ppfff als ik dit lees, lijkt me dat toch wederom niet echt goed loopt daar.
Mocht ik er in deze naast zitten, dan heb ik niks gezegt.
Nou lekker dan had men wel eens eerder aan mogen geven.. Wat artikelen in de wagen die ik niet af kon rekenen waaronder Transbomber. Nu net thuis maar via pc kon ik niet mijn winkelwagen zien.Je kan je winkelmand niet bestellen op je mobiel, was vorig jaar ook. Je kunt dan geen tijdsvlak kiezen, alleen de dag. Is hier iets aan te doen?...
Weet iemand voor welk bedrag de double demolition weg is gegaan?
Ik ga vannacht wel weer kijken, dit schiet inderdaad niet op als er enkelen zijn die gewoon de halve winkel in hun winkelwagentje hebben staan. Jo als je die hebt geconstateerd kun je dus ook zien wie het zijn. Als zij straks nauwelijks iets kopen dan mag je wat mij betreft hun account blokkeren. Zielige figuren zijn het![]()
€21 als ik me niet vergis. Was net te laat.