HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel minder rap tempo. Site doet het gewoon. prijzen zijn beter en er staan nu nog producten op voor een betere prijs die bij haokan al uitverkocht zijn. Neem het buurtassortiment. In Leeuwarden 15e goedkoper en staat er nog steeds in.

je bent ontevreden en begrijpelijk maar vind je zelf ook niet dat het blijven ranten onnodig is?

Je kan je winkelmand niet bestellen op je mobiel, was vorig jaar ook. Je kunt dan geen tijdsvlak kiezen, alleen de dag. Is hier iets aan te doen?...

Ik ga vannacht wel weer kijken, dit schiet inderdaad niet op als er enkelen zijn die gewoon de halve winkel in hun winkelwagentje hebben staan. Jo als je die hebt geconstateerd kun je dus ook zien wie het zijn. Als zij straks nauwelijks iets kopen dan mag je wat mij betreft hun account blokkeren. Zielige figuren zijn het :mad:

Ik heb niet zoveel zin om al de pagina's terug te gaan lezen, maar was het bij deze winkels tijdens de verkoopdagen niet ook een bende?ppfff als ik dit lees, lijkt me dat toch wederom niet echt goed loopt daar.

Mocht ik er in deze naast zitten, dan heb ik niks gezegt.

Ik heb niet zoveel zin om al de pagina's terug te gaan lezen, maar was het bij deze winkels tijdens de verkoopdagen niet ook een bende?ppfff als ik dit lees, lijkt me dat toch wederom niet echt goed loopt daar.

Mocht ik er in deze naast zitten, dan heb ik niks gezegt.

Nou ik vind het niet echt een bende hoor. Ik vind het op zich wel een fijn systeem, alles wat in je winkelmandje zit kan je ook daadwerkelijk bestellen. Het nadeel van dit systeem is natuurlijk dat mensen flauw kunnen doen en heel veel in hun winkelmandje doen waardoor het niet meer zichtbaar is in de shop, maar de producten gaan automatisch weer uit het winkelmandje na 90 minuten.

Volgende besteld: 2 keer zombie zone, 5 keer monster ride, super cluster, the choice, heavy legend 16.
Had een secret box in de winkelwagen die plots verdwenen was. Het was weer chaos volgens mij.
De rest haal ik wel tijdens de bulk dagen van vuurwerkmania.
Weet iemand voor welk bedrag de double demolition weg is gegaan?

Je kan je winkelmand niet bestellen op je mobiel, was vorig jaar ook. Je kunt dan geen tijdsvlak kiezen, alleen de dag. Is hier iets aan te doen?...
Nou lekker dan had men wel eens eerder aan mogen geven.. Wat artikelen in de wagen die ik niet af kon rekenen waaronder Transbomber. Nu net thuis maar via pc kon ik niet mijn winkelwagen zien.
Nu net kwijt dus... mooi balen :thumbsdown: Thanks for nothing! :mad:

Hebben geen account aangemaakt maar zijn als gast binnen, ik ga bekijken of dat we wat aan het ip adres kunnen doen

Ik ga vannacht wel weer kijken, dit schiet inderdaad niet op als er enkelen zijn die gewoon de halve winkel in hun winkelwagentje hebben staan. Jo als je die hebt geconstateerd kun je dus ook zien wie het zijn. Als zij straks nauwelijks iets kopen dan mag je wat mij betreft hun account blokkeren. Zielige figuren zijn het :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan