HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
De topic " grote uitverkoop 2016 van Haokan, is gesloten. Aangezien ik geen idee heb hoe ik een nieuwe topic moet openen, kan iemand een nieuwe topic openen voor de uitverkoop van 2017?

Door alle chaos vanochtend komen we er net schter dat we een Raptor Box en een Event Cake no2 missen. Even Jo mailen misschien is hier nog een oplossing voor

Samen met Kees tot een goede oplossing gekomen.
Ben erg blij met Haokan en bestel er volgend jaar zeker weer!

dit antwoord begrijp ik niet
Denk dat je niet goed weet hoe een logistiek proces van de 3 laatste verkoopdagen in elkaar zit
En mist dat is uit de duim gezogen maak goede afspraken met je leverancier
Om de 4 uur aanleveren daar kun je wat mee

Moet hier toch even op reageren aangezien het denk ik niet helemaal duidelijk is.
Je kan afspraken maken wat je wilt met je transporteur maar met dichte mist mogen ze toch echt niet rijden. Dit is wettelijk zo geregeld.

dit antwoord begrijp ik niet
Denk dat je niet goed weet hoe een logistiek proces van de 3 laatste verkoopdagen in elkaar zit
En mist dat is uit de duim gezogen maak goede afspraken met je leverancier
Om de 4 uur aanleveren daar kun je wat mee

Is er toevallig al meer nieuws omtrent de sales Jo? Lijkt me namelijk een mooie kans om het gespreksonderwerp hier mee te kunnen veranderen en dus vooruit te kijken i.p.v. te blijven hangen in eind 2016.

Is er toevallig al meer nieuws omtrent de sales Jo? Lijkt me namelijk een mooie kans om het gespreksonderwerp hier mee te kunnen veranderen en dus vooruit te kijken i.p.v. te blijven hangen in eind 2016.

Helemaal mee eens. Gooi open die shop en kom maar op met die combideals!

Moeilijk eerst maar de prijzen afwachten. Het is heel dichtbij maar in de toch regelmatig terugkerende wachttijden kan ik makkelijk naar het noorden of het zuiden rijden. Ik ben 3 februari in ieder geval aan het refreshen :)

En je mag toch verwachten dat ook al kom je een dag later je spullen halen die je in januari betaald heb ook daadwerkelijk krijgt.

Laatst bewerkt:
Ben druk bezig alles in kaart te brengen, transporten komen deze week en volgende week.
eerste verkoopdag wordt trouwens de 28ste en we plannen de nacht van 27 op 28 voor grote bestellingen.
De webshop zal in ieder geval weer goed gevuld zijn

gewoon de 27ste beginnen jo
vorig jaar de 22ste.......moeten we nog zo lang wachten:frusty:

De een werkt savonds de ander snachts en de ander weer 9 tot 5.
Het ene lid werkt ook in het weekend, de ander niet.
De een voetbalt zaterdags van 11 tot 14, de ander gaat op zondag altijd naar familie van 15:00 tot 18:00.
Er zijn altijd momenten dat er mensen niet kunnen. Jammer, maar helaas lijkt mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan