Voor mij de meest bizarre ervaring met een winkel ooit.
9.30 was mijn tijd en om 14.00 uur had ik mijn spullen. Moet ik uit gaan leggen dat een delicious thunder uit 2 cakes bestaat. Finale editie was er niet dus kreeg een gewone erbij. Heb gezegd dat ik een sky explosion wilde. Die kreeg ik. Aangezien ze niet door hadden dat ik inmiddels 2 gewone delicious thunders had ben ik een van de weinige die iets extras heeft gekregen. Normaal zou ik dat altijd zeggen maar nu konden ze mn rug op.
Alles op een rij.
- 4 uur wachttijd en meer
- als vervanger kreeg je GEEN gelijkwaardig artikel maar een artikel van de zelfde prijs, zelfs na 4 uur wachten. Ben je mooi klaar mee als je in januari besteld hebt. De prijzen zijn nu allemaal hoger. Was iemand die een event cake 2 had, die was niet leverbaar, hij kon een event cake 1 krijgen

- geen uitleg maar mensen gewoon laten staan
- geen drankje, broodje of weet ik veel wat om het wachten wat aangenamer te maken
- Jo die zich niet laat zien maar het aan andere over laat en die roepen vervolgens "sorry, ik ben de baas niet.
- geen compensatie niets. Mensen die na uren wachten eindelijk hun bestelling van vele honderden euro's kregen en er een pakje torches van 3 euro bij wilden moesten eerst even naar boven gaan om 3 euro af te rekenen.
Sorry, een systeem kan misgaan maar als je dan zo met je klanten omgaat ben je maar met 1 ding bezig en dat ben jezelf. Ik kies in discussies hier best vaak de kant van de ondernemer. Ik ben zelf ondernemer en weet dat het soms mis kan gaan maar dit is niets anders dan je klanten naaien voor je eigen geld. De groeten, mij zien ze nooit meer terug, al kreeg ik het gratis. Ik denk dat ik niet de enige ben.