HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf in Oisterwijk geweest en uitvoerig met Jo gepraat. Voor mij een Top winkel met hele goede service! Heb nog nooit meegemaakt dat iets uitverkocht was en heb nog nooit langer dan 10 minuten hoeven te wachten voor ik werd geholpen.
Dat was wel in Oisterwijk, Pijnacker lijkt, naar wat ik hier lees, een stukje drukker te zijn.
Hopelijk is het snel weer voor elkaar.

Vanmorgen half 11 was ik er om 11.15 ZOU ik het kunnen ophalen dit is 17.00 geworden we hebben 6 uur moeten wachten echt bizar. Ik hoop dat jo dit leest want dit kan echt niet. Wel een hoop freaks leren kennen en een hoop gelachen.

Tja. Ik ben er niet geweest dus kan niet oordelen. Maar wel kan ik zeggen dat de uitleg van Jo goed te begrijpen is. Een aantal jaren geleden heb ik bij Vuurwerkland Steenbergen het zelfde mee gemaakt. Als het eenmaal niet loopt en het is druk dan gaat alles tegenwerken. En in het beginsel is het niet eens de schuld van de winkelier, die is ook alleen maar afhankelijk van het geen wat binnen komt. Ik wens alle klanten succes verder met de afhandeling.

Wat een zaak 4uur moeten wachten, mensen die hun bestellijst geven en direct worden geholpen... dan krijg je te horen kom over 2uur terug kom je terug kan je nog eens 2uur wachten!! Super slecht geregeld allemaal geen compensatie voor het wachten.. je kan je geld terugkrijgen maar dan word het pas 10januari overgemaakr:bonk:

Dat zal ik echt niet pikken door alle ellende nog op je poen wachten ook

Door alle chaos vanochtend komen we er net schter dat we een Raptor Box en een Event Cake no2 missen. Even Jo mailen misschien is hier nog een oplossing voor

Jawel maar moest door de mensen massa heentillen hierdoor heb ik aan het begin niet bijgehouden wat er wel en niet was. Samen met mijn schoonpa voor 4 bladzijden besteld dus overzicht was ik kwijt. Op laatste moesten we volgens de lijst alleen nog de zena revolution.

Joh, dat is ook wel lekker dan :bonk:

Ik ben een beetje bang geworden om hier volgend jaar te bestellen, ook al ben ik wel redelijk snel geholpen vanmorgen.

Laat ik proberen zo neutraal mogelijjbte antwoorden; als je het 6 uur wachten waard is kun je het doen. 1,5 uur is de regel zo'n beetje. Staat wel een aardige prijs tegenover. Maar ik zou toch liever wat meer neertellen en een dag gewoon wat kunnen doen ipv alleen maar wachten.

Klinkt misschien gek.. wacht niet af en probeer zelf te bellen.. Of bel Oisterwijk en vraag naar Jo... Niks doen en wachten op een telefoontje ( terwijl ze het al niet aan kunnen) gaat niet werken denk ik.

Ik denk ga even me cakeboxen openmaken.

Zie ik opeens dit op me Freestyle 100's :shocked:

fms9c1.jpg

Jullie snappen zeker wel dat ik even niet goed werd :bonk:

Maar de cakes voelen normaal aan kwa gewicht dus zo dummy zal die wel niet zijn :p

fms9c1.jpg

Maar de cakes voelen normaal aan kwa gewicht dus zo dummy zal die wel niet zijn :p

Ik zou toch maar even een tube checken. Dummy's kunnen ook vrij zwaar zijn.

Misschien stomme vraag maar ik zie veel personen mopperen op
Jo maar Kees is toch verantwoordelijk voor het Filiaal in Pijnacker?

fms9c1.jpg

Oei.. hoop het niet voor je. Zit er wel een lont onder de labels?

Voor mij de meest bizarre ervaring met een winkel ooit.

9.30 was mijn tijd en om 14.00 uur had ik mijn spullen. Moet ik uit gaan leggen dat een delicious thunder uit 2 cakes bestaat. Finale editie was er niet dus kreeg een gewone erbij. Heb gezegd dat ik een sky explosion wilde. Die kreeg ik. Aangezien ze niet door hadden dat ik inmiddels 2 gewone delicious thunders had ben ik een van de weinige die iets extras heeft gekregen. Normaal zou ik dat altijd zeggen maar nu konden ze mn rug op.

Alles op een rij.
- 4 uur wachttijd en meer
- als vervanger kreeg je GEEN gelijkwaardig artikel maar een artikel van de zelfde prijs, zelfs na 4 uur wachten. Ben je mooi klaar mee als je in januari besteld hebt. De prijzen zijn nu allemaal hoger. Was iemand die een event cake 2 had, die was niet leverbaar, hij kon een event cake 1 krijgen :bonk:
- geen uitleg maar mensen gewoon laten staan
- geen drankje, broodje of weet ik veel wat om het wachten wat aangenamer te maken
- Jo die zich niet laat zien maar het aan andere over laat en die roepen vervolgens "sorry, ik ben de baas niet.
- geen compensatie niets. Mensen die na uren wachten eindelijk hun bestelling van vele honderden euro's kregen en er een pakje torches van 3 euro bij wilden moesten eerst even naar boven gaan om 3 euro af te rekenen.

Sorry, een systeem kan misgaan maar als je dan zo met je klanten omgaat ben je maar met 1 ding bezig en dat ben jezelf. Ik kies in discussies hier best vaak de kant van de ondernemer. Ik ben zelf ondernemer en weet dat het soms mis kan gaan maar dit is niets anders dan je klanten naaien voor je eigen geld. De groeten, mij zien ze nooit meer terug, al kreeg ik het gratis. Ik denk dat ik niet de enige ben.

Wat ik hier lees is werkelijk waar niet te geloven.
Echt achterlijk, wachttijden van soms 6 uur, je geld pas terug op 10 januari (wtf).
En dan zeggen ja de leveranciers.
Helemaal niks, je hebt een outlet, je koopt vroeg in het jaar producten in en laat zien dat deze in jouw bunker staan.
Het zou bijna associaal zijn als deze winkel volgend jaar weer gaat verkopen.

In Oisterwijk ben ik zelf vorig jaar geweest, hier was het echt perfect maar dan ook echt perfect geregeld.
Waarom lukt dat in Pijnacker dan niet?
Ik ben er zelf niet bij geweest maar dit is toch absurd.

6 uur wachten op een bestelling, kom nou! Ik had ze over de balie getrokken daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan