HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je in de webwinkel van je keuze bent staat onder in de pagina

Mijn Account of Account aanmaken

Mijn persoonlijke gegevens
Mijn afhaalopdracht
Afmelden

De optie afmelden is alleen zichtbaar als je aangemeld bent

Zo, net nog even een bestelling de deur uit gedaan :D

Het viel me trouwens op dat ik tijdens het bestellen bovenin op de knop "INLOGGEN" kon klikken, waarna ik op de pagina "Mijn account" terecht kom. Ik kan alleen nergens uitloggen...

Jo, hoe los ik dit op?

Jwtjuh :bye:

Als je in de webwinkel van je keuze bent staat onder in de pagina

Mijn Account of Account aanmaken

Mijn persoonlijke gegevens
Mijn afhaalopdracht
Afmelden

De optie afmelden is alleen zichtbaar als je aangemeld bent

Bedankt Jo! Toch vind ik het erg raar om daar de knop "afmelden" te plaatsen. Is dit bewust gedaan of...? Een veel logischer plek zou zijn waar je ook de knop "Inloggen" vind. Als dat dan veranderd in een knop "Uitloggen" wanneer je ingelogd bent, is het veel makkelijker allemaal naar mijn idee.

Super aanbiedingen in mijn bevinding, al 2 kleine bestellingen gedaan , vooral het later bijvoegen van kleine bestellingen is makkelijk. top!

ja was een keuze bij de opmaak, maar je weet hem nu te vinden

Bedankt Jo! Toch vind ik het erg raar om daar de knop "afmelden" te plaatsen. Is dit bewust gedaan of...? Een veel logischer plek zou zijn waar je ook de knop "Inloggen" vind. Als dat dan veranderd in een knop "Uitloggen" wanneer je ingelogd bent, is het veel makkelijker allemaal naar mijn idee.

Monsternight

Monsternight

Vanmiddag van Broekhoff te horen gekregen dat de Monsternight niet geleverd gaat worden.
Iedereen die ze besteld heeft krijgt een mailtje voor het op te lossen.

Mega uitverkoop win een big box

Mega uitverkoop win een big box

We naderen de 800ste bestelling en voor diegene die precies de 800ste bestelling plaatst krijgt de BIG BOX (normaal € 249,95) gratis er bij. Alleen bestellingen boven de €25,- doen mee en de actie loopt t/m 30 nov.
We willen iedereen de kans gunnen dus die er afgelopen jaar al eentje heeft gewonnen zijn dit maal uitgesloten.
Bekijk al de aanbiedingen in onze webshop.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt:
Beste Jo,

Ik weet dat er een verbod is ingesteld op Romeinse kaarsen, maar bij andere vuurwerk webshops zijn ze nog wel gewoon verkrijgbaar o.a. Freaks Orthen. Kan ik bij Haokan nog snel Romeinse kaarsen bestellen?

De kleine pakjes zijn uit de shop maar de torpedoshooter en de roman candels zijn nog wel te verkrijgen maar dit is het laatste jaar voor de romeinse kaars.

Beste Jo,

Ik weet dat er een verbod is ingesteld op Romeinse kaarsen, maar bij andere vuurwerk webshops zijn ze nog wel gewoon verkrijgbaar o.a. Freaks Orthen. Kan ik bij Haokan nog snel Romeinse kaarsen bestellen?

worden er nog producten toegevoegd of is het assortiment nu volledig compleet en komen er nog (week) acties of i.d. ?

Alles is nu compleet, we hebben nu nog wel de actie wie de 800ste bestelling plaatst van tenminste €25,- krijgt er een BIG BOX gratis bij. (we zitten er niet ver meer vanaf)

worden er nog producten toegevoegd of is het assortiment nu volledig compleet en komen er nog (week) acties of i.d. ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan