HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkoopt de Big Box zo slecht dat jullie 'm maar bij een X aantal aan bestellingen gewoon weggeven? Wel een mooie actie hoor! Vind het zelf maar een slechte cakebox...

We hadden hem groot ingekocht en een actie is altijd leuk, smaken verschillen natuurlijk we hebben hem dit jaar ook aardig geprijsd voor 238 shots en 2,5 kilo kruit.

Verkoopt de Big Box zo slecht dat jullie 'm maar bij een X aantal aan bestellingen gewoon weggeven? Wel een mooie actie hoor! Vind het zelf maar een slechte cakebox...

Winnaar big box

Winnaar big box

Gefeliciteerd Rens P. afhaalnummer 80 voor Pijnacker, je hebt de 800ste bestelling geplaatst en daarmee de BIG BOX gewonnen.
Hij zit bij je order toegevoegd. Veel plezier er mee en tot ziens in onze winkel in Pijnacker.

Verder loopt de deel en win actie nog steeds op onze facebookpagina. Vind het filmpje leuk en deel hem en maak kans op de
Cakebox Wisdom of Confucius. www.facebook.com/haokanvuurwerk

Per 1 dec gaan de prijzen in de webshop stijgen.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Haokan op rtl

Haokan op rtl

Haokan op RTL Lifestyle Experience
Zondag 13 dec. RTL4 14.20 uur
Zaterdag 19 dec. RTL5 15.10 uur
Afgelopen vrijdag zijn de opnames gemaakt en is een kort informatief item.

984ecbdd016535e9f0aabacb5174f19a.png

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Jo,

Hebben jullie toevallig nog een paar verdwaalde dummies liggen die ik op zou kunnen halen?
Wij zijn op zoek naar dummies om onze winkel tussen kerst en oud en nieuw een beetje te versieren met dummies.

ik hoor graag van je.

gr jarno

Die hebben we, even naar Pijnacker bellen / mailen daar kan je ze ophalen.
Gr. Jo

Jo,

Hebben jullie toevallig nog een paar verdwaalde dummies liggen die ik op zou kunnen halen?
Wij zijn op zoek naar dummies om onze winkel tussen kerst en oud en nieuw een beetje te versieren met dummies.

ik hoor graag van je.

gr jarno

Dikke complimenten voor deze zaak!! Niet alleen was het bestelsysteem super handig en de prijzen extreem laag, ook het ophalen ging perfect.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat het zo soepel ging.
De winkel was super geordend, niemand kwam gehaast of gestrest over.
En nog belangrijker, alles stond klaar en alles was er ook!
Er werd samen met je gecontroleerd, en de bestelling klopte precies.
Binnen 5 minuten stond ik met alles alweer buiten.
Een keer eerder geweest, maar dit wordt mijn vaste adres.
Wat een verademing met andere zaken waar je soms een uur of tot wel 3 uur moet wachten, en het een ongeorganiseerde bende is.
En nog fijner, alles wat besteld was was er.
Vestiging oisterwijk.
Een kinderlijke recensie geschreven zie ik al wel, maar was dan ook kinderlijk enthousiast!

Vanmorgen om 10u in Pijnacker was er al 30min vertraging, liep nog niet helemaal lekker had ik het gevoel...

Ik werd vanmorgen in de vestiging Pijnacker ook goed geholpen. Daar hadden er wel een paar (of eigenlijk maar eentje) last van een beetje stress :p Maar laten we dat maar onder het kopje kruitstress schuiven :tongue2:

Het andere personeel was allervriendelijkst en de sfeer zat er al lekker in op de vroege morgen! (om 7:30u)
Ik had binnen 10 minuten mijn vuurwerk dus ben weer tevreden naar huis gegaan.

Tot volgend jaar :)

Jwtjuh :bye:

Was lekker vroeg hier, 5:15 uur nergens last van haha alleen v
van slaap. En correct en vriendelijk geholpen en dat in de vroege ochtend.

topservice weer bij haokan roosendaal!!! vriendelijk personeel, miste wel iets van me bestelling maar werd direct opgelost. Volgend jaar ben ik weer van de partij, als de portometniksmeer het toelaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan