HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is allemaal jammer, een folder via een importeur is niet heel speciaal en valt in elk dorp hetzelfde binnen alleen een andere winkelnaam erop, Wij deden andere jaren compleet een eigen folder maar de kosten hiervan zijn echt heel hoog. Het ontwerp dan laten drukken 225000 stuks en die dan laten verspreiden dat is een flinke kostenpost. Aangezien wij altijd proberen onze prijzen heel scherp te houden hebben we besloten het niet te doen dit jaar. De meesten kijken op internet.
De kosten van de winkels gaan gewoon door en we moeten scherpe prijzen blijven houden. Hetzelfde geld ook voor een demo als je die doet dan moet je het ook goed doen compleet met een mooie finale drankje erbij etc. reclame er voor maken dit is ook een grote kostenpost daarom doen we dit nu ook niet.
Wil natuurlijk niet zeggen dat we het nooit meer doen.

Ja het is allemaal jammer, een folder via een importeur is niet heel speciaal en valt in elk dorp hetzelfde binnen alleen een andere winkelnaam erop, Wij deden andere jaren compleet een eigen folder maar de kosten hiervan zijn echt heel hoog. Het ontwerp dan laten drukken 225000 stuks en die dan laten verspreiden dat is een flinke kostenpost. Aangezien wij altijd proberen onze prijzen heel scherp te houden hebben we besloten het niet te doen dit jaar. De meesten kijken op internet.
De kosten van de winkels gaan gewoon door en we moeten scherpe prijzen blijven houden. Hetzelfde geld ook voor een demo als je die doet dan moet je het ook goed doen compleet met een mooie finale drankje erbij etc. reclame er voor maken dit is ook een grote kostenpost daarom doen we dit nu ook niet.
Wil natuurlijk niet zeggen dat we het nooit meer doen.

Klopt allemaal leuk spectaculer maar kosten klauwen met geld maar allemaal kosten die je terug moet verdienen.
Dat kan door je prijzen te verhogen in crisis tijd slecht idee.
Tis 1 of ander.
Mischien een tip kleine advertentie in de lokale kranten mischien 50 euro zo vinden de mensen ook einde van jaar de weg naar je winkel.

Vraag wat doe je de rest van het jaar met de winkels leeg of verhuurt?
Of verdien je de boterham echt alleen met vuurwerk?

Ik denk ook wel dat Haokan een groter publiek te pakken heeft gekregen doordat ze actief zijn op vuurwerkcrew.

Kijkende naar mijzelf,ik kom niet echt super dicht uit de buurt van de winkels,maar ben via vuurwerkcrew op hun site terecht gekomen,en ja de bestelling is hoger en hoger geworden.
Daarbij heb ik dit ook laten zien aan vrienden,die op hun beurt ook weer een bestelling geplaatst hebben.

Actief zijn op een forum,en daarbij lage prijzen,en leuke acties zorgen vanzelf voor nieuwe klanten.

Ik denk ook wel dat Haokan een groter publiek te pakken heeft gekregen doordat ze actief zijn op vuurwerkcrew.

Kijkende naar mijzelf,ik kom niet echt super dicht uit de buurt van de winkels,maar ben via vuurwerkcrew op hun site terecht gekomen,en ja de bestelling is hoger en hoger geworden.
Daarbij heb ik dit ook laten zien aan vrienden,die op hun beurt ook weer een bestelling geplaatst hebben.

Actief zijn op een forum,en daarbij lage prijzen,en leuke acties zorgen vanzelf voor nieuwe klanten.

Klopt beste reclame is nog altijd mond op mond.
En actief zijn op internet.

De kosten van de winkels gaan gewoon door en we moeten scherpe prijzen blijven houden.

Hey Jo, ik denk dat je er goed aan doet om in de krant "Delft op Zondag" te adverteren voor de winkel in Pijnacker. Naar mijn weten hebben ze altijd een speciale bijlage waarin een aantal vuurwerkwinkels vermeld worden met een verhaaltje en foto erbij. De krant bestrijkt dit gebied:

6NVCVhx.png

Jwtjuh :bye:

Thx voor de tip ik hou het in de gaten

Hey Jo, ik denk dat je er goed aan doet om in de krant "Delft op Zondag" te adverteren voor de winkel in Pijnacker. Naar mijn weten hebben ze altijd een speciale bijlage waarin een aantal vuurwerkwinkels vermeld worden met een verhaaltje en foto erbij. De krant bestrijkt dit gebied:

6NVCVhx.png

Komen de monsters tt single shots nog in de webshop van oisterwijk?

en worden de babypijltjes en romeinse kaarsen gewoon uitgeleverd, aangezien ze nergens meer in de shops staan?
Alvast bedankt1

Producten toegevoegd in de webshop.

Producten toegevoegd in de webshop.

Van RUBRO nog de volgende spullen toegevoegd in de webshop. Event box 4 Seasons, Blue Dimension, Color Break Falcon, Heavy Legend 36's, Thunderous Buffelo.
Van KATAN de Color Thunderking en de complete POLSKA lijn.
Hiermee is onze collectie compleet voor dit jaar.
Bekijk al onze aanbiedingen op

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Zo, net nog even een bestelling de deur uit gedaan :D

Het viel me trouwens op dat ik tijdens het bestellen bovenin op de knop "INLOGGEN" kon klikken, waarna ik op de pagina "Mijn account" terecht kom. Ik kan alleen nergens uitloggen...

Jo, hoe los ik dit op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan