HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral in oisrerwijk is het snel gegaan dit jaar, mis daar de waaiercakes en 500grammers.
Ook klein vuurwerk zoals grondbloemen en jumpingjacks mis ik.
Verder prachtige prijzen! En handig bestelsysteem

Inderdaad,ik wilde wachten tot eind van deze maand en dan nog de 5 doorlontboxen van Tribal voor 199 euro bestellen,maar deze zijn nu helaas 30 euro duurder haha.

Jammer hoor.

Ook ik wachtte tot het eind van deze maand. Wilde een eerdere bestelling flink uitbreiden En al zijn het nog kortingen. Als je een prijs met 30% of meer ziet stijgen ineens dan ga ik niet meer bestellen.
Gelukkig eerder in het jaar al wat leuke dingen kunnen scoren.

Same here.

Begrijp het wel hoor,na de zomervakanties word er ineens meer aan vuurwerk gedacht,en als je dan als winkelier wat meer kan verdienen moet je dat vooral doen.
Ik wacht nu op de nieuwe producten die in september komen.

Zijn deze ook met korting by the way?

Aan de ene kant wel, vooral bij de combi deals zit er wat in. Toch vind ik het raar om prijzen de verhogen van kortingsaanbiedingen, helemaal die vsn producten die bij de importeur al jaren uit het assortiment zijn en waarvan er op de site nog een paar dtuks beschikbaat zijn. Om daar dan 20% bovemop te gpoien snap ik niet.
Het kleine vuurwerk is sowieso al niet meer hoedkoper dan aan het einde vam het jaar in een willekeurige winkel.

Natuurlijk vraag je zoveel je kunt, maar doe dat dan op de nieuwe producten en/of eigen merken. Beetje raar om producten die het hele jaar voor een prijs erop staan en uit het assortiment zijn in een maand tijd 2x te verhogen.

Edit:kapot toetsenbord telefoon.

Jullie zijn ook echte Nederlanders hè!! Wees tevreden je hebt t hele jaar al kunnen bestellen en nu de prijzen iets omhoog gaan wat al eerder aangekondigd is gaan jullie lopen zeuren. Sorry maar hier kan ik echt niet tegen...:mad:

Waar zie je mij zeuren?

Ik maak alleen een opmerking dat ik wachtte tot eind deze maand....dat het nu ineens duurder word is pech voor mij.

Ik heb nagenoeg alles in Januari al besteld, topproducten voor top prijzen, ook producten die al lang niet meer in de webshop staan, kunnen scoren.
Je weet dat haokan altijd de prijzen later in het jaar omhoog doet en het tijdstip is al een paar keer aangekondigd. Voortaan eerder bestellen als je per se iets wil hebben...

Het gaat niet om zeuren of om het feit dat het is aangekondigd.
Ook het feit dat de producten duurder worden was bekend en is normaal.
Ik zeg alleen dat het klein vuurwerk nu vergelijkbaar is met de normale prijzen, en er producten waarvan er bijv nog 5 beschikbaar zijn en die al 2 jaar uit het assortiment zijn die verhogen dat snap ik gewoon niet.
Dat er combideals met absurd scherpe prijzen zijn verkocht waar ik gebruik van hebt gemaakt, en dat deze nu duurder worden is jammer maar begrijpelijk. Dit geld ook voor de rest van het assortiment.
Op een paar oude producten en het klein vuurwerk na. Mag ik niet vaststellen dat ik over een paar producten twijfelde en ik ze dor de prijsverhoging nu niet aanschaf?
Alle andere deals heb ik allang meegepakt, met een perfect bestelsysteem!

Het gaat niet om zeuren of om het feit dat het is aangekondigd.
Ook het feit dat de producten duurder worden was bekend en is normaal.
Ik zeg alleen dat het klein vuurwerk nu vergelijkbaar is met de normale prijzen, en er producten waarvan er bijv nog 5 beschikbaar zijn en die al 2 jaar uit het assortiment zijn die verhogen dat snap ik gewoon niet.
Dat er combideals met absurd scherpe prijzen zijn verkocht waar ik gebruik van hebt gemaakt, en dat deze nu duurder worden is jammer maar begrijpelijk. Dit geld ook voor de rest van het assortiment.
Op een paar oude producten en het klein vuurwerk na. Mag ik niet vaststellen dat ik over een paar producten twijfelde en ik ze dor de prijsverhoging nu niet aanschaf?
Alle andere deals heb ik allang meegepakt, met een perfect bestelsysteem!

Dat is toch de keus van Haokan. Vind het belachelijk dat een winkel super goede prijzen aanbiedt en als de prijzen dan stijgen, zij er dan meteen op aangevallen worden terwijl dit meerdere keren duidelijk wordt aangegeven. Nu we in augustus zitten komen de eerste bestellingen van mensen die niet de moeite nemen om heel vroeg te bestellen. Ik vind het geweldig dat Haokan voor de echte liefhebbers de prijzen lager heeft aan kunnen bieden. Dat kunnen ze niet het hele jaar doen.

Ik snap even niet waarom hier zo lang over door gegaan word hoor.

Ten eerste,was ik en nederlandsvuurwerk niet aan het zeuren over de verhoogde prijzen.
Ten tweede waar zie jij dat iemand haokan aanvalt op de verhoogde prijzen?

Ikzelf had maanden geleden al besteld,en wilde wachten tot augustus om te verhogen,puur om de reden dat ik dan meer kan uitgeven.
Want ja...eigen huis,getrouwd en 4 kinderen kost ook genoeg zeg maar.
Nu merk ik op dat de prijzen inderdaad verhoogt zijn,wat ik al wist inderdaad dat het ging gebeuren,het enige wat ik heb gezegd is dat ik het jammer vond,want nu ben ik duurder uit,maar bestellen doe ik toch wel,dan maar iets meer betalen.

Mag dit niet gezegd worden?
Moeten we dan zeggen...hehe gelukkig de prijzen zijn hoger,kan ik tenminste nog meer uitgeven.

Er word nu tevens gezegd dat mensen niet de moeite nemen om maanden eerder al te bestellen,niet iedereen heeft een paar honderd euro extra liggen om uit te geven hoor.
Sommigen moeten hier gewoon voor sparen zeg maar.

Ach ondanks de verhogingen zijn de prijzen nog steeds relatief laag vergeleken met andere winkels. Staan nog steeds prachtige aanbiedingen in de webshop. "Spring Thunder"->> wie weet win je straks de Big Box en ben je die verhogingen in 1 klap vergeten;)

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

WIN EEN BIG BOX (nog 20 bestellingen)
We zijn over de 480 bestellingen en diegene die de 500ste bestelling plaatst krijgt er een BIG BOX ter waarde van € 249,95 (afgeprijst voor € 145,-) gratis bij.
LET OP alleen bestellingen boven de € 35,- tellen mee in deze actie.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan